Announcement

Collapse
No announcement yet.

Steffens Prosjekter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Steffens Prosjekter

Tenkte det var på tide å lage en liten tråd her jeg å da. har ikke vært noe flink til å ta bilder at ting jeg har gjort før, men tok litt bilder av det som ble gjort sist uke

dempet ferdig bagasje rommet.

begynt å støpe kasse i hjulbrønn

fått inn den lille suben og prøvemontert forsterkere.

mye jobb igjenn enda
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

Flott McIntosh forsterker.
    Er det samme sub som Joakim har?

*abonnerer her jeg*
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Dynabel PA 18" ja
      Steffen Hammersgård
      Alpine - Mosconi
      Min prosjekt tråd

Comment

OoooOooo, NICE! Så flott det blir baki der, kan se det for meg! Det er fortsatt Mitsubishi Carisma dette?
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
          OoooOooo, NICE! Så flott det blir baki der, kan se det for meg! Det er fortsatt Mitsubishi Carisma dette?
          Er fortsatt Carisman ja
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

Comment

Det er digg! Kan jo følge litt med på hverandre da, siden vi har samme type bil.
            Men du har sedan da, er det veldig vanskelig å få bassen frem i den egentlig?
            Jeg har jo combi, og jeg fjerna hattehylla helt her om dagen - det hjalp mye.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
              Det er digg! Kan jo følge litt med på hverandre da, siden vi har samme type bil.
              Men du har sedan da, er det veldig vanskelig å få bassen frem i den egentlig?
              Jeg har jo combi, og jeg fjerna hattehylla helt her om dagen - det hjalp mye.
              føler ikke at jeg har noe stort problem med det, var jo lettere å få frem mer i de 3 dørs kombi bilene jeg har hatt før men. Det jeg har gjort er å fjerne de orginale 6" i hatthylla og latt dekslene sitte, så har grei åpning inn til kupeen der. selv med singel 12" i trykk kammer fikk jeg nok bass frem. Men så er ikke jeg kjempe kravstor til basstrykk eller da, selv om det er gøy. missforstå meg rett
              får jo seff mye mer om jeg vipper ned baksete.
              Steffen Hammersgård
              Alpine - Mosconi
              Min prosjekt tråd

Comment

Neimen daså. Følger med her hvertfall, liker bilen din veldig godt også! God natt.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Originally posted by shammers View Post

a
                  Va smart ni e!
                  Dem vakke dum, mulig jeg stjeler mdf-ramme-ideen av deg, en gang i framtiden ;D
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Steffen! Skjer det noe med Carismaen om dagen? Du skulle jo gjøre mye med frontsettet osv. - når blir det? Følger med som en hauk.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Oppdateringer ønskes
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Det kommer oppdatering, driver å tester litt forskjellig om dagen. Tipper det blir no nye bilder i løpet av neste uke
                        Steffen Hammersgård
                        Alpine - Mosconi
                        Min prosjekt tråd

Comment

Vel? Hvordan gikk det med testinga Steffen? Håper vi ses snart da.
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

tja, hva skal man si, ble ikke som jeg ville/håpet.... så det blir mer testing
                            Steffen Hammersgård
                            Alpine - Mosconi
                            Min prosjekt tråd

Comment

Hva ble ikke sånn? Hva hadde du villet og håpet? Fortell.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Working...
                              X