Han er så gjerrig på info og bilder
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Steffens Prosjekter
Collapse
X
-
det som ikke blir som jeg vil, og håpet på er 3"-4" mellomtoner. Er på par nr 4.
par nr 1 perless var rett og slett ikke helt der lyd messig
par nr 2 vifa låter bra, men får det ikke til å se greit ut i bilen
par nr 3 Tang Band fungerer rett og slett ikke i den monteringen jeg vil ha de og er lite plasserings vennlige.
Så nå er det Scan Speak som gjelder, jeg har trua. De ser bra ut og er mer plasseringsvennlige enn TB`ene
Ellers har jeg putta inn ny forsterker til 18"enern Mosconi 2x300W og den stor koser seg nå
2x300W`eren har også tatt med seg lillebroren sin på besøk, en Mosconi 4x100W. Helt hva som skjer videre på forsterker siden vet jeg ikke helt enda
Skulle gjerne mata på noen bilder å, men det blir ikke før jeg får henta kameraet mitt igjen (kamera på htc hero suger esel b***e)
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostStore utskiftninger på gang?
Har egentlig fryktelig lyst til å få plass til tang band 4" på dashen istede for scan-speak men er trangt med plass Så står liksom litt fast i planleggings fasen her.
Headunit blir det samma og sub blir den samme. Forsterkere er alerede byttet ut med mosconi, men må ha to kanaler til
Comment
-
Tja, si det. Har jo tenkt en del, men mosconi har en ting ikke McIntosh har. En real sub forsterker som passer meg. Dessuten er ikke lyden fra de helt ulike. Mosconi er litt bedre i bassen men mcintosh er kansje litt bedre i toppen. Og jeg vil helst kjøre alle forsterkerene i samme merke/serie. Alt i alt så har jeg funnet ut at jeg kan leve lykkelig med mosconi uten en kjempe trang til å skru inn igjen mcintoshen.
Planen i utgangspunkte var jo å bruke McIntosh på alle høytallerene foran. Å bruke mosconi på sub. Men måtte jo ta med en mosconi 4-kannaler (100.4) bare for å teste da jeg kjøpte 300.2
Comment
-
Noen som har det
Kjøpte forsterkere for 11 laken for å teste..Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by ugn View PostNoen som har det
Kjøpte forsterkere for 11 laken for å teste..
Comment
Comment