Ser ut til at mangel på bilder er noe som går her på forumet for tiden...
Kanskje noen har fått litt å tenke på etter diverse tyverier.. Synd for forumet, men like fullt forståelig. Har lyst til å legge ut bilder av mye rart jeg, men begrenser meg mye.
Neida, det er fullt forståelig at man ikke viser hvordan forsterkeren er montert med M5-mutter eller at man trenger T-25 bits for få av et deksel osv
Men litt forsiktig åpning-av-pappeske-bilder er koslig det også!
Vi ern'te så kresne, bare vi får vilja vår!
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Har ikke fått gjort fryktelig mye med bilen på en stund, men tok mot til meg i går å gikk løs på dashbordet med stanly-kniv nå blir det 3-veis i front
ser ut til at det blir scanspeak diskant og mellomtone på dashen og wavecor 7" i døra.
Er no nye forsterkere på vei også
Endelig. Kamera? Du kan jo bare bruke mobilen eller no? Men det blir bra med
montering i dash'en på Carismaen da. Skal du ikke ta det helt av? Du tar jo litt av du?
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
300.2 montert der McIntoshen satt før. middlertidig i vente på at jeg skal få sveiset et ordentlig rammeverk å montere forsterkere på.
ca hvor diskant og mellomtone skal plasseres, må bare støpes litt så blir det sikkert bra
ny grom forsterker, skal få lov til å ligge i esken sin til rammeverk er ferdig.
Planen er at disse skal sørge for litt bass forran i bilen
anlegget blir da bestående av:
Alpine IVA-W505R med PXA-H700, headunit
Scan-Speak R2004/602000, Diskanter
Scan-Speak 10F/4424G00, Mellomtone
Wavecor SW182BD01, Bass
dynaBel PA1880, Subwoofer
dynaBel strømkabler
supra høytallerkabler
Audio System signalkabler
Apollo Batteri
Forsterkere:
Mosconi A CLASS (skal ha 2 stk, men har bare en sålangt)
Mosconi 200.2
Mosconi 300.2
etter en liten runde med støpeplast i går fant jeg ut at den opprinlige planen ga ett mindre pent resultat.
klødde meg litt i hode, fant frem kniven og fikk flytta ting litt lenger ned, å da ble det slik
Får støpe litt og finpusse vinklingen av diskantene i morgen så skal det nok bli bra
Dette er spennende, fortsett med bilder! Mye kremutstyr
Hvordan har du tenkt å dele mellomtone? Jeg var 1 cm unna å bestille slike selv, men slo det i fra meg inntil videre..
Bmw e34 520: Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison
har ikke tenkt så mye på hvordan jeg skal dele de, må nesten bruke øra litt nå de er ferdig montert. la de spille i det frekvens område de låter best.
flere bilder blir det nok, ble litt enklere å legge ut bilder nå da jeg kan kjøre de rett opp til photobucket fra htc`n
Ser lovende ut det der. Så du har ikke tatt av dashbordet i det hele tatt? Mye stress å få det av?
har ikke tatt det ut nei, ikke enda i allefall. blir litt vanskelig å få vinkling av elementene slik jeg vil om jeg tar det ut...he he så vinkling må på plass først før jeg eventuelt plukker det ut. har i grunn ett lite håp om å slippe.
har ikke sett så nøye på hvordan det er å ta det ut ell... sikkert ikke kjempe vansklig, men bør vel ha tunga rett i munn når airbagene må ut
Hehe ja. Hadde vært digg om du klarte å støpe osv. og få det til å se bra ut uten å gjøre det ja,
men for min del hadde det vært spennende å være med på å ta det ut siden vi har samme bil.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment