får se hva som skjer, vet forhåpentlig vis litt mer hva jeg må gjøre i morgen...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Steffens Prosjekter
Collapse
X
-
har ikke fått gjort så mye i dag, men ble da litt.
fått tettet litt rundt der mellomtonen skal monteres, startet med en mdf bit
ble litt små sprekker rundt ringen til mellomtonen og vedsiden av mdf biten, så jeg la alu-butyl dempematte på undersiden for å tette der, maskerte med pakketape og sparklet på oversiden med glassfibersparkel.
med på bilde kom vist den geniale arbeidslampa mi, den er genial når man jobber på steder med liten plass og trenger litt ekstra lys http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=154378370
så har man støpt litt
skal støpes litt mer og sikkert sparkles litt, trekkes i vinyl også en grill over. Er i allefall i grove trekk planen
Comment
-
vel... er fortsatt mye jobb igjen... har hatt en liten tenke-pause angående dashbordet og jobba litt med bagasjerommet for å ikke gå lei, samt at jeg har demmpet taket og jobba litt mer med framdørene for å bli kvitt no ulyder derfra. dukker vel opp no bilder fra bagasje rommet etterhvert tenker jeg
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostSyntes du det var mye jobb med taktrekket? Hvor mye dempa du det?
Comment
-
fått knipsa ett par nye bilder
prøve montering på dashbordet for å høre hvordan det fungerer må si at det låt slett ikke ille grovjusteret
skal pusses, sparkles, pusses, trekkes og no deksel til slutt så med litt flaks blir det kansje ikke så værst å se på til slutt
bagasjerommet begynner å ta form, litt mørkt bilde men... mangler litt deksler baki der enda men, det kommer
Comment
Comment