Er vel snart på tide med en oppdatering igjen her snart. Har blitt lite bygging i vinter da man ikke har oppvarmet garasje... skal bli bra å få begynne å bygge litt igjen snart, ligger et par esker med scan-speak logo her å venter + litt andre små ting.
Også skal pa1880en byttes ut, som jeg presterte å stikke hull i så har vært å henta meg en søt liten sak som jeg skal prøve i stede... hva det er??? tja... kommer sikkert no bilde av den etter hvert, med litt flaks
Rett og slett bare kasta inn så jeg får starta å spille inn den , kassa mi mangla noen cm i dybden så ble midlertidig løsning her, kommer til å heise topp-plata etterhvert.
den er i allefall lekker å se på, selv om ikke akkurat monteringa er så lekker atm
har egentlig altid vært litt basshue trur jeg selv om bass ikke akkurat er det jeg prioriterer mest... Kommer vel neppe til å utnytte lyd-trykks potensialt i denne i no særlig grad. Å kjøpe noe mindre en 18" var ikke særlig aktuelt, kunne jo seff ha kjøpt en ny pa1880 men er altid gøy å prøve noe nytt... er det ikke det a? Om jeg blir fornøyd med den vil tiden vise, må først få myka opp den litt før jeg kan gjøre meg opp en mening, men en ting er sikkert at om jeg ikke blir 100% fornøyd rykker den rett ut og inn igjen med en ny dynabel.
hehe, bmw stv. du liksom, jo a ser noen fordeler med det... men har altid vært svak for japser og saab jeg da så om det blir bil bytte i fremtiden tviler jeg sterkt på at det blir en tysker
Såpass ja. Er sånt langtidsprosjekt dette ja, glemte det jeg. Men hva med å ta ut dash'en helt da? Så kan du ta bilder og lage en instruksjonsbok til meg?
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
langtidsprosjekt ja... hehe har hatt bilen i 6 år (fy f... på tide å bytte snart?) og anlegge har vært ferdig mange ganger det... har bare en trang til å oppgradere og prøve litt nytt og noen forskjellige løsninger innimellom...
Comment