Her er da den det skal bygges i nå Det eneste jeg har gjort med den til nå er å bytte spiller i den
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Steffens Prosjekter
Collapse
X
-
Way to go modell og motor? Tenkt noe på opsett i denne enda da? Kommer til å følge med, oppbygningen er ganske lik på 9000, så kanskje jeg lærer littLars Ole Spitalen
bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
anlegg: DD, mtx, kenwood
skrur de meste for de fleste:P ta kontakt
Comment
-
Det er en 99 som ikke har gått alt forlangt, rimelig god stand (alt av slitedeler er byttet i løpet av 1-1,5 år) og komplett service historik, 2.0L ltt (steg 1 er på vei)
Stereo messig blir det mye av det samme som carismaen 2-din alpine, 3-veis forran delt aktivt. de samme mosconi forsterkerene og forhåpentligvis den samme DD 18" om jeg får plass sånn jeg har planer om.
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostGrå? Du mener vel brun?
Comment
-
Sitter og ser på en skjerm som er fargekalibrert med Spyder Elite, og både den og photoshop sin colour picker ser et grønnbrunt dashbord
Om alle tre fargene i ringen her er grå hos deg, da sitter du sannsynligvis med en svart/hvitt skjerm
Men kul bil da, plenty av plass til å styre på med anlegg i den[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
-
hehe jeg ser den, mulig skjermen min som er litt lys eller noe da... men bilde er tatt med mobilkamera i dårlig lys og det gjør vel noe med fargene, dessuten vet jo jeg hvordan interiøret faktisk ser ut...
Kommentaren min til TTT var uansett mest på kødd, akkurat som din bare er på faen
joda bilen er allright den, er masser av plass å montere på her.
Dagens spørsmål blir da: hvilken farge er det egentlig på lakken???
Comment
-
Det som hadde vært kult er å prøve å få tak i originalt carbon eller alu/sølv dash/frontplate : )
Ligger noe i Sverige om man er heldig og rask
Comment
-
Tror dette ble løsningen på "ramme problemet"
ellers har jeg bytta stoler forran, baksete og dørtrekk til vector helskinn fra en 2004 mod.
Har også fått lagt en del dempematter i bagasjerommet, er desverre lite bilder av det enda...
Comment
-
Etter som det ikke er fullt med oppdateringer å kommentarer i denne tråden, kan jeg jo legge opp ett bilde eller to av den siste invisteringen.
'
Den er overaskende liten, men ser fantastisk ut, etter å ha rota litt rundt med programvaren og ser det ut til å mangle ingenting, veldig enkel og oversiktlig med masse muligheter til å rote seg sikkelig bort gleder meg til å få starte å teste den ordentlig.... har bare en SAAB å bygge ferdig først... hmmmm
Comment
Comment