Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vw Golf2 GTI prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vw Golf2 GTI prosjekt

Bilen er en 86 Golf GTI ombygget til 16v. Påkosta ganske mye men blir aldri bra nok

Etter å ha kjørt lenge uten noe særlig anlegg da det forrige ble stjelt så syntes jeg det var på tide å fikse dette. Fra før av er bilen lyddempet med 2lag vibroplast.

Planen er å ha subwoofern på venstre side i bagasjerommet. og generelt holde en enkel og clean stil i bagasjerommet.
    Startet med å maskere opp der jeg skulle legge glassfiber før jeg la alu folie utapå dette for å få ut formen.

Så la jeg to lag glassfiber og lot dette herde

før jeg tok ut formen uten noe problem.

La mere glassfiber idag så er ca 5lag der nå. burde vell holde det?
    Overasket over hvor bra det ble da dette er første gangen jeg jobber med glassfiber

Angående utstyr i bilen så vet jeg ikke hva det vil bli enda. Har lyst på en 12", men vet ikke hvor mange liter kassen blir på men er redd for at det blir for lite. Noen av dere som har mere erfaring som kan se sånn ca hvor stor kassen blir?

ellers så skal jeg prøve å få oppdatert her når jeg får gjort mere

Når kassen blir ferdig, kan du fylle den med vann, 1 liter i gangen. Så finner du ut hvor mange liter kassen er. Men ta og legg 2-3 lag med plastfolie så kassen ikke tar skade av vannet. (Litt dårlig og forklare. Bare spørr om det var noe defust)

Fin farge på bilen din btw
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Meget strøken å fin vogn her ja, gleder meg til fortsettelsen.

Comment

Skal lage en dør på høyre siden i bagasjerommet hvor jeg kan stasje litt dritt osv, men trenger derfor henglser og lås til denne. Er på jakt etter slik trykk lås type. Slik at du bare trykker på døren for å åpne den. Slik som endel tanklokk er osv. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånt?

Comment

Måle box størrelse.

Hvis man ikke vil dynke mdf ringen i kassa, så kan man bruke noe tørrt istedet. Leca kuler, isopor, eller spagetti penne rør om man spiser mye av det. Vann er en god ide om man ikke bruker mdf til å feste elementet. men mange gjør jo det.

Comment

melancool, ikke om du legger oppi plast først. For og beskytte MDF ringen. 4-5 søppelsekker utenpå hverandre funker også.
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Meget pent bil!
              Fine bilder fra hadelandstreffet og ser jeg
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Stilig bil du har, likte særlig fronten faktisk. Spennende prosjekt også, følger med her!
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Strøken 2'er ja Jetta front kanskje? Eneste 2'er golfen i bærum? ;P
                  Bmw e34 520:
                  Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

Er nok Rally front.
                    Pioneer RS-D7RII - RS-P90 - PRS 3 veis frontsett, men mangler M171 midbass - 2x Phoenix Gold Titanium 500.4 - Phoenix Gold ZX 600Ti - Sub? - 92 MB W124 - 02 525DA M-Sport

Comment

er rallye front ja. litt mer sjeldent enn jetta

Fikk målt kassen isted. men siden den ikke er helt rikitig kappet enda så ble det ikke helt nøyaktig, men tror den blir ca 25-26l. Hvordan blir dette til en Hertz HX300D? står på installbay at den skal ha 17-27 men at de anbefaler ca 5-7l mer?

Comment

Detta blir bra bra Mspeed

Retteråsen
                        Retteråsen Powered BY:
                        Kenwood
                        Installbay HAMAR

Comment

Når man snakker med Engen så ender man nesten alltid opp med noe spesielt og idag var jo ingen unntak
                          Kjøpte en Orion XTR12 av han, som visstnok er en old skool sub. Akkurat når den er fra er jeg usikker på men er visst 90 tallet engang. og selfølgelig så er den helt ny og ubrukt
                          Attached Files

Comment

Artigt, hehe heftige terminaler på den

Blir knall fint i gulfen dette

Retteråsen
                            Retteråsen Powered BY:
                            Kenwood
                            Installbay HAMAR

Comment

Orion XTR av den modellen der var de første bilstereosubbene jeg hadde, og kjøpte vel disse nye i 1993 tenker jeg Ta gpdt vare på den der!
                              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Working...
                              X