Jepp, da var jeg i gang igjenn!
Men denne gangen med en VolksWagen Jetta 1990mod. Men denne gangen med mye bedre utstyr og KJØP FRA NORSKE FORHANDLERE (Dere viste jeg hadde det i meg, hehe)
Det kommer til å bli et slags SQL annlegg, der bass og så og så pen lyd vil bli lagt vekt på!
Utstyr:
Sub Forsterker: UsAmps MD1D
Sub: Resonant Engineering SX12
Komponentsett: Hertz DSK130
Komp. Forsterker: Ubestemt.
Spiller: Pioneer DEH-P580MP
Det kommer ikke til å bli et forferdelig DYRT bygge, og kommer ikke til å bestå av det sykeste av komponentsett og SQ utstyr. Det blir en sammenheng av DYP og ren bass med kvalitetsforsterkere og diskant og mellomtone i "begynner" klassen.
Bilen:
Interiør:
Det kommer mere bilder snart! Skal begynne med kabeltrekking, spiller og komponentsett først!
Enjoy!
PS: Må takke Lars Engen for en hyggelig prat og god hjelp
med valg av utstyr! Gleder meg på nytt utstyr!
Men denne gangen med en VolksWagen Jetta 1990mod. Men denne gangen med mye bedre utstyr og KJØP FRA NORSKE FORHANDLERE (Dere viste jeg hadde det i meg, hehe)
Det kommer til å bli et slags SQL annlegg, der bass og så og så pen lyd vil bli lagt vekt på!
Utstyr:
Sub Forsterker: UsAmps MD1D
Sub: Resonant Engineering SX12
Komponentsett: Hertz DSK130
Komp. Forsterker: Ubestemt.
Spiller: Pioneer DEH-P580MP
Det kommer ikke til å bli et forferdelig DYRT bygge, og kommer ikke til å bestå av det sykeste av komponentsett og SQ utstyr. Det blir en sammenheng av DYP og ren bass med kvalitetsforsterkere og diskant og mellomtone i "begynner" klassen.
Bilen:
Interiør:
Det kommer mere bilder snart! Skal begynne med kabeltrekking, spiller og komponentsett først!
Enjoy!
PS: Må takke Lars Engen for en hyggelig prat og god hjelp
med valg av utstyr! Gleder meg på nytt utstyr!
Comment