KINETIC, odessy, Optima er vel de mest vanlige + stinger, men stinger er vel generelt sett litt for dyrt i forhold til hva du får for pengene ettersom jeg har skjønt det
KINETIC, odessy, Optima er vel de mest vanlige + stinger, men stinger er vel generelt sett litt for dyrt i forhold til hva du får for pengene ettersom jeg har skjønt det
hehe
er jo lærling med 60 kr timen, så er begrenset hva jeg får til liksom men en kamerat av meg har nesten det samme i beil, å det låter mer en greit nok bortsett fra at han ikke har noe særlig med frontsett å sånn.. han spilte så jeg ble kvalm hvertfall..
alltid morro med nye prosjekt tråder lykke til En kamerat hadde 146db i en golf med 2 like subber på en Rf1001 monoblokk(uoffisielt) om det er trykk du er ute etter
alltid morro med nye prosjekt tråder lykke til En kamerat hadde 146db i en golf med 2 like subber på en Rf1001 monoblokk(uoffisielt) om det er trykk du er ute etter
hehe det verste av alt, det er at en det var en som spilte 135 dB med to slike bassere jeg har, med den billig forsterkern jeg har kjøpt meg :O
så gleder meg til å få testa det ut må bare få ut den heeelvettes origninal-spillern fra bilen=/
Comment