Om vi hadde avtalt å møtes til helga f.eks så kan jeg hjelpe med å stille inn Da kan vi måle før og etter justering og se hvor mye det hjelper på scoren.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fiesta med 4x15"
Collapse
X
-
Originally posted by JL Audio 13w7 View PostHadde vært flott med et lite bilstereo meet her i stavanger ja Men jeg har ikke mulighet til helgen :/ (tiesto i bergen)
Originally posted by Hifonic View PostOm vi hadde avtalt å møtes til helga f.eks så kan jeg hjelpe med å stille inn Da kan vi måle før og etter justering og se hvor mye det hjelper på scoren.4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)
Vil man så får man til det meste!
Comment
-
Originally posted by joggi View PostVi kan jo treffes neste helg da? Vet ikke hvordan det passer for dei andre? Eller kan vi ta flere hehe.
Hvilken dag passer for deg da? er best med søndag for meg og caddy1212
Støtter søndagskveld på kvadrat eller mekjavik? :P- Opel Astra Turbo -- Jl audio 13w7 -
Comment
-
The more the merrier? Men så gjenstår det om Jonas kan være med da.
Men uansett så vil jeg hørre noen basslåtene biler. Selv sier jeg vi kjører på rundt 5 tiden på søndagen eller noe i den duren da rånetreff er ikke akkurat det beste for bilstereo in min mening. Er bare drag race og greier, rimelig tamme saker egentlig.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Lag dere en tråd om Stavanger treff. Hold prosjekt-tråden "clean" ;DRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)
Vil man så får man til det meste!
Comment
Comment