Announcement

Collapse
No announcement yet.

sqwannabe: SQ Prosjekt - remasteret

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

flottings dette blir bra

Comment

takk i like måte får en vel si da
      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

damdidamdidam....

vips så var bilen ferdig lydisolert Og litt kabeltrekk

slikleis ser signalkablene til sub forsterker ut.

Comment

Er det SPLEN du har i gulvet der? Den så så utrolig mye mer brukervennlig ut enn den splen som jeg har liggende her..Den er stiv og nesten ubrukelig å legge i kurver, kun på overflater der det er rett..
          VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Originally posted by Tommen View Post
            Er det SPLEN du har i gulvet der? Den så så utrolig mye mer brukervennlig ut enn den splen som jeg har liggende her..Den er stiv og nesten ubrukelig å legge i kurver, kun på overflater der det er rett..
            Det er SPLEN ja, 3008 faktisk som ligger på gulvet, og den er mye stivere enn 3004, som jeg har ellers i bilen.

Men funker fint å legge den i kurver bare passe på at det er vasket godt der du legger den. Skal riktignok inrømme at limet på dem kunne vært oppgradert. Får det ikke til å henge inn i alle sprekker og krinker og kroker.
            Men når det er sagt, så er ikke det så farlig heller. den skal ikke stoppe store vibrasjoner, men dempe akustikken.

Comment

Da var lydisolering ferdig.

Nytt jordingspunkt fra batteri til chassis, kjøpte biltema's 70mm2 kabel, den holder jeg ved siden av en stinger 50mm2 kabel (mon tro hvor stor biltemas eeeegentlig er)

Gamle jordingskabelen:

Nytt jordingspunkt pusset og klart

Bolt til jordingsfeste pusset og klar

Ferdig tilskrudd

Slik ble det til slutt.

Her har jeg lakket ferdig dekselet jeg trodde jeg skulle ha inn strømmen

Det viste seg derimot at jeg fant en mye gunstigere plass, rett bak batterier istedet, så da måtte jeg tette igjen hullet på den første plata jeg boret hull i.

Den ble siden sparklet og lakket igjen, men ingen bilder av det.

Her ble innføringen til strømkabelen, rett bak batteriet

Her holder jeg på å lage et deksel til å ha oppå batteriet, med sikringsholder på.

Slik ble det med dekselet på batteriet ferdig sparkler og lakket. Merk nydelig polstring av + polen

Comment

Ja, du driv på Mr.....ser ut bra detta..

Kanskje du sku oxo ha bytte ut batteriet med en f.eks Stinger sak som står i still med sikringsblokka di

Jeg bruker en ODYSSEY PC1700 batteri og er utrloig fornøynd med det

Comment

døøøh, altså biltema det er ganske så rååå saker skal jeg fortelle deg hehe
                  kunne sikkert ha bytta ja, men koster jo vettu... som alt annet her i verden.. og jeg har ikke noe problemer med strømmen uansett hvor mye jeg guffer på, ihvertfall ikke noe diskolys tendenser. Ikke målt riktignok, men det kunne jo vært morro en dag

har han sendt sakene enda forresten eller? mitt er sendt fra paris nå

Comment

Originally posted by sqwannabe View Post
                    døøøh, altså biltema det er ganske så rååå saker skal jeg fortelle deg hehe
                    kunne sikkert ha bytta ja, men koster jo vettu... som alt annet her i verden.. og jeg har ikke noe problemer med strømmen uansett hvor mye jeg guffer på, ihvertfall ikke noe diskolys tendenser. Ikke målt riktignok, men det kunne jo vært morro en dag

har han sendt sakene enda forresten eller? mitt er sendt fra paris nå
                    Ja, det kan jeg bekrefte! Biltema batteriene er faktisk ganske så rimelig iallefall til prisen..Kjøpte et Batteri på 60amp på Biltema engang, for mitt hadde kokt fullstendig over, og jeg måtte ha batteri der og da for å komme meg hjem fra Moelv. Og faktisk så spillte anlegget høyere etterpå. Hadde et 90amp Varta batteri før der, men det var nok ganske slitn..
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Hattehylla var ikke helt etter min smak, så den leker vi oss litt med

Simsalabim, så var den jammen meg ferdig trekt og på plass

Comment

Originally posted by sqwannabe View Post
                        Slik ble det til slutt.

Her holder jeg på å lage et deksel til å ha oppå batteriet, med sikringsholder på.

Slik ble det med dekselet på batteriet ferdig sparkler og lakket. Merk nydelig polstring av + polen
                        Burde vel ha kostet på det ett par batteripoler til ett par hundrelapper vel ?
                        Mvh
                        Lars Engen

Comment

Originally posted by Engen Audio View Post
                          Burde vel ha kostet på det ett par batteripoler til ett par hundrelapper vel ?
                          jeg har jo kjøpt biltema sin til 50 kroner hehe..
                          joda, hadde nok gjort seg det... meen, alt koster

Comment

dekslene i dørene var så stygge, så bestemte meg for å fikse

dynket i polyester

så etter litt pussing og sparklin var de klare for trekking.

og ferdig trekt.

såleis ser det ut i døra

Comment

Det ble jo skikkelig snuggent
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

takk for det

Comment

Working...
                                X