Er det SPLEN du har i gulvet der? Den så så utrolig mye mer brukervennlig ut enn den splen som jeg har liggende her..Den er stiv og nesten ubrukelig å legge i kurver, kun på overflater der det er rett..
Er det SPLEN du har i gulvet der? Den så så utrolig mye mer brukervennlig ut enn den splen som jeg har liggende her..Den er stiv og nesten ubrukelig å legge i kurver, kun på overflater der det er rett..
Det er SPLEN ja, 3008 faktisk som ligger på gulvet, og den er mye stivere enn 3004, som jeg har ellers i bilen.
Men funker fint å legge den i kurver bare passe på at det er vasket godt der du legger den. Skal riktignok inrømme at limet på dem kunne vært oppgradert. Får det ikke til å henge inn i alle sprekker og krinker og kroker.
Men når det er sagt, så er ikke det så farlig heller. den skal ikke stoppe store vibrasjoner, men dempe akustikken.
Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Nytt jordingspunkt fra batteri til chassis, kjøpte biltema's 70mm2 kabel, den holder jeg ved siden av en stinger 50mm2 kabel (mon tro hvor stor biltemas eeeegentlig er)
Gamle jordingskabelen:
Nytt jordingspunkt pusset og klart
Bolt til jordingsfeste pusset og klar
Ferdig tilskrudd
Slik ble det til slutt.
Her har jeg lakket ferdig dekselet jeg trodde jeg skulle ha inn strømmen
Det viste seg derimot at jeg fant en mye gunstigere plass, rett bak batterier istedet, så da måtte jeg tette igjen hullet på den første plata jeg boret hull i.
Den ble siden sparklet og lakket igjen, men ingen bilder av det.
Her ble innføringen til strømkabelen, rett bak batteriet
Her holder jeg på å lage et deksel til å ha oppå batteriet, med sikringsholder på.
Slik ble det med dekselet på batteriet ferdig sparkler og lakket. Merk nydelig polstring av + polen
døøøh, altså biltema det er ganske så rååå saker skal jeg fortelle deg hehe
kunne sikkert ha bytta ja, men koster jo vettu... som alt annet her i verden.. og jeg har ikke noe problemer med strømmen uansett hvor mye jeg guffer på, ihvertfall ikke noe diskolys tendenser. Ikke målt riktignok, men det kunne jo vært morro en dag
har han sendt sakene enda forresten eller? mitt er sendt fra paris nå
døøøh, altså biltema det er ganske så rååå saker skal jeg fortelle deg hehe
kunne sikkert ha bytta ja, men koster jo vettu... som alt annet her i verden.. og jeg har ikke noe problemer med strømmen uansett hvor mye jeg guffer på, ihvertfall ikke noe diskolys tendenser. Ikke målt riktignok, men det kunne jo vært morro en dag
har han sendt sakene enda forresten eller? mitt er sendt fra paris nå
Ja, det kan jeg bekrefte! Biltema batteriene er faktisk ganske så rimelig iallefall til prisen..Kjøpte et Batteri på 60amp på Biltema engang, for mitt hadde kokt fullstendig over, og jeg måtte ha batteri der og da for å komme meg hjem fra Moelv. Og faktisk så spillte anlegget høyere etterpå. Hadde et 90amp Varta batteri før der, men det var nok ganske slitn..
Comment