Announcement

Collapse
No announcement yet.

sqwannabe: SQ Prosjekt - remasteret

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De låter godt de. har et par selv som jeg lurer på hva jeg skal bruke til.
    Prosjekt SQ Audi A3

Comment

• Jeg vet hva du kan bruke dem til - du kan selge dem til meg!
      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

• skal du ha to par i bilen? :P
        Prosjekt SQ Audi A3

Comment

• Hehe, nei. Men de låt såpass bra at jeg vil ha et par inne å....

Comment

• Hehe, dette høres jo rett og slett ut som noe som MÅ prøvelyttes! (Obs: kan bli dyrt forstår jeg )
            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

• Originally posted by thomasekeli View Post
              Hehe, dette høres jo rett og slett ut som noe som MÅ prøvelyttes! (Obs: kan bli dyrt forstår jeg )
              Etter en lengre lytt i går, og sammenlikning med diskantene jeg har i høyttalerne inne (som forøvrig er langt dyrere..) så har jeg kommet frem til at disse BG diskantene skal få bli inne.
              Så om du vil høre dem, får du ta turen til fevik

Begge har sine fordeler og ulemper mot hverandre, men de presenterer lyden på hver sin måte.

Glemte kamera i dag, men har dissekrert de andre diskantene nå - for å få plass i bilen...

Slik ser de forøvrig ut originalt

Jeg har lettere "modifisert" mine nå.............

Comment

• Så har man gjort litt fornuftig igjen da, bildene taler vel for seg......

Spent på om jeg får disse hele ut igjen.........

Comment

• spennende
                  mvh Sindre Carlsen

Comment

• skjedd no mer her da?
                    Ronny Karlsen
                    02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                    96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                    Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

• Originally posted by bmw520 View Post
                      skjedd no mer her da?
                      Jaja, jeg har solgt hele frontsettet
                      Såeh, når jeg får tid og penger blir nok denne hobbyen tatt opp igjen.

Comment

• Hmm.
                        Finnes det emma regler som sier noe om hvor i bilen man må plasserer høyttalerne?
                        Eller om de være fastmonterte, eller om de kan være bevegelige?

Comment

• De skal sitte sikkert montert, men det er ingenting i veien for å ha en mekanisk tidskomp løsning Har sett det på flere subkasser, bla en demobil fra Alpine hvor man kan fjernstyre subkassen forover og bakover, eller f.eks en kasse som roterer
                          Mvh
                          Lars Engen

Comment

• Hehe, den mekaniske tidskompen må tilpasses hver person tror jeg. Ellers kan det medføre fysiske skader.

Comment

• kjøp en slik:
                              http://www.mikesparr.com/wp-content/thumb-IMG_0054.JPG

case closed :P
                              sound.vision.soul

Type R

Comment

• Originally posted by LLH View Post
                                Hører jeg noen rope sponsoravtale?

Comment

Working...
                                X