ja, ingen fare for at det ikke blir lagt arbeid i det! Med detta utstyret må man bare... Planen er å bruke hele vinteren på det, så da burde det være . muligheter for en bra installasjon! H.åper det er mulig å få litt tips her også... Skal oppdatere alt jeg gjør med bilder.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2006 Golf V med DLS-anlegg
Collapse
X
-
Dette blir spennende, er veldig spendt på frontsettet ditt jeg daRonny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
Noen fremgang her?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Var det deg Audun bestilte støpeplast til?
Ser ut som det skal mye krem-utstyr inn i denne, jaMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Hei, jada, her skjer det ting, ikke så mye tid til å oppdatere her, så legger inn litt godt med bilder når jeg førstes er i gang! Jobber som elektriker på dagtid, fotograf på kveldstid, i tillegg til å levere en del storformat bilder, så er det nok å gjøre i tillegg til en bil i garasjen som burde være ferdig, ja, nå...
Det som har skjedd er at det er dempet litt, prøvd i hverfall! Dørsider, gulv, litt diverse store flater og tak. Fjerna ei plate i taket, som sannsynligvis ikke burde vært fjernet, så la på "dobbelt opp med demping der...
Dørsider er begynt på, og det ser ut til å bli spennende! Venter stooort på den nevnte støpeplasten over her! Det tror jeg blir skikkelig arti å prøve...! Vinylen er på plass, og perfekt fargematch! (er det btw noen som trenger orange vinyl, så har jeg ca 4,5 meter til overs... :P )
Bilen er også tilbake fra lakkering, venter på styling og felger! (gamle felger som er restaurert og lakkert orange...)
Mangler også subbere, en del kabler, noe rammer, og småting! Som jeg håper er kommet når jeg er tilbake fra 90-tallsfest i Bergen tilhelga!
En annen kuriositet er at med tanke på vedlikehold så skal jeg bruke den originale pluggen i døra, så var på wurth og handla stikkere i dag! (pris wurth for 100 hann og 100 hunn; 400,-! Pris møller for 16 hann 352,-........ )
Dørsidene på golf er noe av tidenes beste oppfinnelse!! Herremin så lettvint... :P
Det er dagens oppdatering! Her er en bunch med bilder: Heeelt usortert og jævlig, men det er også statusen på prosjektet!
(tillater meg å kalle det et prosjekt siden det eeeegentlig kun skulle bygges baki, uten NOE mer...)
Comment
-
ojoj, ja dette ser bra utRonny Karlsen
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
Trenger Alpine Ai-Net-kabel, 5,5m. Haster!! Sånn, i helga...
Som sagt, noen som har en sånn kabel?? Kan kjøre i noen timer fra romerike hvis noen skulle hatt en sånn en... Trenger den seinest mandag formiddag.
Send gjerne melding eller ring; 916 91 783(ole kristian) 901 03 817(audun)Audun Werner
Comment
-
Bilen er nå så godt som ferdig... Er igjen litt småplukk, som lys på forsterkera siden det hele tiden ryker, fjerne litt støy(dynamo + anna dritt), spille inn og justere anlegget.. Men så langt så kan jeg si at det kommer til å låte noe inst inni helvette bra... Sinnsykt trøkk, oooog rein lyd!! Kan nesten ikke vente med å få spilt det inn skikkelig...
Men et bilde av bilen, kommer en del bilder til å løpet av neste uke tenker jeg...
Comment
-
Dette blir spennendeRonny Karlsen
Comment
Comment