Dette blir tøft ! 1750 liter er mandig
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Eargasm's T2 Coach Prosjekt Stereo Del 1.1.
Collapse
X
-
2"*4" plank ramme, med 22mm plate inni? !? blir ikke det rundt 60mm daPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
åltså nok tok jeg bildet av all rusten da... er ikke så ille.. må ha noen nye hjulbuer men... kanalene klarer jeg å redde...
men her er noen litt mere koselige bilder av att jeg driver å pusser opp all denne rusten..
pusset og tektylert STØTfanger
tatt en liten firkant av kanalen og siden av bilen
pusset og tektylert front støtfangeren og en firkant av fronten...
er ihvertfall på vei daLast edited by Eargasm; 02-03-2008, 04:43.Mvh Thomas Holmedal
Comment
-
Hehe, GROMT prosjekt!
Har du fått deg mye sponsorer da?
Kan ikke være noe billig å prosjekt dette her da.Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
nei er ikke billig prosjekt nei :P.. kan jeg trygt si... har fått stor spons og stor hjelp på selve anlegget ja... og matrialer får jeg omtrendt gratis...
men lakk skulle jeg hatt spons på hehe... og bildeler :P... for er dyyyrt å pusse opp denne bilen hehe :S ellers er rustsveisinga veldig kjedelig...:P
gruer meg egentlig litt til når jeg skal ta dempinga og det innvendige i bilen også... det er ikke billig det heller... alt i bilen skal trekkes om i sort alcantra og sort stoff.... dempes med splen trur jegMvh Thomas Holmedal
Comment
Comment