Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fusion & Alpine E30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hei siden jeg ikke har begynt med anlegget enda pgå bilen er på vei til lakkering! så får jeg bare legge ut bilder av bilen sin fremgang først! der har sikkert sett jeg har en ferdig kjøpt kasse! dette var noe som fulgte med bilen. Mine planer er å støpe og integrere det som skal i bagasjerommet litt, hvis ikke dette er veldig dyrt og er alt for vanskelig for en liten stakkar?

Her er det siste bilde hvertfall! Bilen er ferdig puset skal bare pynte litt på stylinga! så blir det grunning lakk og klarlakk ; )
    Retteråsen Powered BY:
    Kenwood
    Installbay HAMAR

Comment

er ikke så vanskelig med glassfiber egentlig.. har akkurat prøvd for første gang selv, og fikk det faktisk til. er jo ikke profft utført, men må jo begynne ett sted. .

begynn med noe som ikke er så stort. kanskje bare lage en kopi av ett deksel eller noe. sånn for å prøve.

så er det noen timer med pussing og sparkling, så blir det bra...
      det er bare å sette igang.

lykke til med prosjektet. bra det er fler enn meg her inne som er ny begynnere
      96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
      Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
      tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

Comment

Hehe ja noen må være nybegynnere og! hehe
        Retteråsen Powered BY:
        Kenwood
        Installbay HAMAR

Comment

Nå i disse uker braker det løs! jeg gleder meg til bilen er ferdig! har sagt det en stund nå at bilen sanrt er ferdig men nå ser det faktisk ut til å løsne her!.

Har bestemt meg for å felle alle komponenter ned i bagasjerommet med gulv finer under og over komponentene og sette kassen fast i et hul i den øverste finerplata! alle komponenter skal blottes med grønt lys rundt. Grunnen til grønt lys er seff fusion! Håper dette blir bra!
          Retteråsen Powered BY:
          Kenwood
          Installbay HAMAR

Comment

Gjort noe meir på bilen i det siste bjørn?

Comment

Working...
            X