Selv om det strider med budsjett-temaet her, er ett par W3-1878 på vei i posten (må bare elske impulskjøp! ). Er spent på om det blir noe særlig forskjell, håper på en litt bedret midbassrespons. Elementet kan i alle fall skilte med noe lenger slaglengde.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tofter's "Cyburg Needle"
Collapse
X
-
Stianuno! Har du fått MA forsterkeren din nå? Da må du isåfall dele noen erfaringer med oss!
Originally posted by vw performance View Postbambushøytaler
Noen close-up bilder:
Er det en håndgranat, eller en Tang Band?
Har ikke spilt mange timer enda men merker alt et stort løft i bassen, betraktelig mer snert og kontroll. Overraskende nok er det nesten enda større forskjell i diskantgjengivelsen. Dårlig til å beskrive, men mer luftighet og kontroll er stikkord her tror jeg. Herlig smækk over skarptromme, cymbal osv nå.
Det neste nå må vell bli en DIY (stereo?) sub som står for de laveste oktavene, som bidrar med litt kroppslig bass!Bmw e34 520:
Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison
Comment
-
Tror jeg må ha meg et sett med slike høyttalere jeg! Må bare finne en plass å bygge/noen som kan bygge for meg :PPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
du har ikke mulighet for å filme ett klipp når de spiller? veldig nyskjerrig..
selv om det helt sikkert er mye bedre å høre live.Last edited by Terranoise; 28-11-2010, 02:05.
Comment
-
Originally posted by Stianuno View PostDen har ligget på tollen i Oslo siden den 16.November, fikk regning fra ups i dag på 300kr for momsen, så da ble kjøpsummen justert til 3500kr ink frakt
Grattis med nye elementer
Originally posted by TakeTheTime View PostHva med en TB 6.5" sub da Øyvind?? Spiller inn en i "free-air" jeg nå om dagen, skal bygge kasse og smelle den sammen med TB 2" fulltoner.
Originally posted by PikoFlex View PostTror jeg må ha meg et sett med slike høyttalere jeg! Må bare finne en plass å bygge/noen som kan bygge for meg :P
Originally posted by Miniboom View PostSå heftig å høre at de nye 3" låter bra, har siklet mye på dem. Blir nok slike neste gang det er fulltone på gang hos meg!
Og ekstremt flotte høyttalere du har bygget da!Bmw e34 520:
Comment
-
Originally posted by Terranoise View Postdu har ikke mulighet for å filme ett klipp når de spiller? veldig nyskjerrig..
selv om det helt sikkert er mye bedre å høre live.
Lyden ble litt tynn, men man får da en liten smak.Bmw e34 520:
Comment
Comment