heisann! jeg skal bygge et anlegg i bilen nå i vinter!!
blir mitt første prosjekt egentlig. har prøvd meg litt før men har liksom aldri hatt økonomien eller erfaringen med stereo.
men nå føler jeg at jeg er klar til et større prosjekt så vil dele dette med andre og kanskje få tips osv jeg kan ta med meg videre.
er sikker på at jeg ikke kan måle meg mot noen av bilene så er her men legger uansett ut en tråd om bilen min..
lista over hva som er kjøpt inn:
dls ca12 forsterker
dls rw12 subber (2 stk)
dls r6 frontsett
dls r4 frontsett
stinger strøm kabel
stinger audio/video kabel
stinger 4 ch. kabel (2 stk)
stinger spv44 gelèbatteri
stinger spc-111 1 farhad kondensator (2 stk)
diverse kabelsko,terminaler osv
skal handle inn 3 ca12 forsterkere, 2 rw10 subber, diverse pluss og minus kabler, terminaler, sikringer osv osv...
spilleren blir en panasonic CQ-VD6503N
begynner og bygge smått til uka som kommer!
legger ut noen bilder av det jeg har kjøpt..
du kan se flere bilder her: http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=11507
blir mitt første prosjekt egentlig. har prøvd meg litt før men har liksom aldri hatt økonomien eller erfaringen med stereo.
men nå føler jeg at jeg er klar til et større prosjekt så vil dele dette med andre og kanskje få tips osv jeg kan ta med meg videre.
er sikker på at jeg ikke kan måle meg mot noen av bilene så er her men legger uansett ut en tråd om bilen min..
lista over hva som er kjøpt inn:
dls ca12 forsterker
dls rw12 subber (2 stk)
dls r6 frontsett
dls r4 frontsett
stinger strøm kabel
stinger audio/video kabel
stinger 4 ch. kabel (2 stk)
stinger spv44 gelèbatteri
stinger spc-111 1 farhad kondensator (2 stk)
diverse kabelsko,terminaler osv
skal handle inn 3 ca12 forsterkere, 2 rw10 subber, diverse pluss og minus kabler, terminaler, sikringer osv osv...
spilleren blir en panasonic CQ-VD6503N
begynner og bygge smått til uka som kommer!
legger ut noen bilder av det jeg har kjøpt..
du kan se flere bilder her: http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=11507
Comment