Originally posted by mbrothe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
NoZ_87: Prosjekt Dynabel Golf 3
Collapse
X
-
Originally posted by NoZ_87 View Posttakk for godt tips ja, har vurdert morel også. jeg vil ha PEN lyd men har ikke så alt for god erfaring med de forskjellige merkene når det gjeller frontsett og slikt demping av dørene skal skje til sommern når temperaturen blir litt mere behageligVW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostHertz HSK163 er en kanllsett, og midbassene i det settet (HV165K) tåler enormt med julig! Kjenner flere som har brukt de midbassene, samt at jeg har brukt de selv. Fikk knallgod tilbakemelding på EMMA, de puncha veldig bra, så det var veldig artig og dømme bilen min Sa Tommy..
Comment
-
kan dette settet være noe å satse på?
noen som har erfaring me cadence?
http://www.iceaudio.no/index.php?fun...7de1d69196a60c
Comment
-
Originally posted by golfnos View Posthørten del cadence subber og forsterkere.. vil personlig sammenlikne litt med kicker da det blir mye lyd,men ihvertfall ikke alltidlike pent men skal ikke si noe om kompo settene, for de har jeg ikke hørt
Comment
-
Originally posted by Larsemann View PostHSK163 med space 1 diskant er knall
Comment
-
Originally posted by NoZ_87 View Postble mye forslag her nå vanskeli å velge snartRonny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
Originally posted by bmw520 View Postdu burde prøvd å hørt på noen av fronsettene du er int i, er ikke sikkert du liker lyden fordi andre gjør d No offence folkens, men alle har vi ulik smag og behag test,hør,bedøm, så velger du hva DU liker
Dra til nærmeste bilstereosjappe og lytt. Ha med en egen cd du kjenner til, og hør igjennom de settene i prisklassen din.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostKorrekt. Vil fraråde deg å kjøpe noe før du har fått hørt på litt forskjellig Mye bra som er blitt nevnt her, men smaken er som baken, rett og slett.
Dra til nærmeste bilstereosjappe og lytt. Ha med en egen cd du kjenner til, og hør igjennom de settene i prisklassen din.
Comment
-
Kvaliteten skal jeg ikke si noe om , men om kondensatorene mates med høyere spenning enn de er laget for så skjer dette..
Aner ikke hva spec'en er på dem, men de har vel fått det de skal ha og litt til..[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
Comment