Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bakkiz: Audi 80

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bakkiz: Audi 80

    Får vell lage en prosjekt tråd jeg å nå.
    Kjøpte meg en audi 80 på lørdagen. I den så sitter det en Alpine cd spiller, eartquake frontsett, infinty forsterker, og 2 12" blaupunkt bassere.

    Skl bytte noe av det, så utstyret blir:
    -Pioneer avd-w7900
    -Pioneer dev-5900mp?
    -blaupunkt bassere. Pioneer bassere etterhvert å
    -Pioneer TS-E1076
    -Forsterkere blir nok noe pioneer etterhvert.

    Skl få tatt noen bilder av bilen og det som sitter i den nå.
    SÅ bilder kommer da etterhvert.
    Last edited by Bakkiz; 14-12-2007, 20:34.
    1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
    (X)1994 Opel Vectra 2.0i
    (X)1990 VW passat 2.0i

  • #2
    Bare å komme med prosjekt tråder her blir bare glade da er vel ikke ordnet plass til høyttalere i dørene på b3 utgaven som du har heller etter hva jeg vet, planer om å bygge om?

    Noen konkrete planer ang. byggingen osv.? hva som skal gjøres med bilen for at det skal låte bra?

    Starter snart prosjekt tråden min jeg også.. audi 80, 92mod b4 skal bare ha det meste av stereo ihus før jeg begyner
    Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

    Comment


    • #3
      Originally posted by mrZipp0 View Post
      Bare å komme med prosjekt tråder her blir bare glade da er vel ikke ordnet plass til høyttalere i dørene på b3 utgaven som du har heller etter hva jeg vet, planer om å bygge om?

      Noen konkrete planer ang. byggingen osv.? hva som skal gjøres med bilen for at det skal låte bra?

      Starter snart prosjekt tråden min jeg også.. audi 80, 92mod b4 skal bare ha det meste av stereo ihus før jeg begyner
      Det jeg regna med Er itte plass til de i døra nei, så skl nok bare bygge de opp litt i dashbordet. å så de peker mot setene. har itte bestemt meg helt for byggingen enda. skl teste litt åssen lyden blir før jeg bestemmer meg

      Skl prøve med elementene mot seteryggen før jeg bestemmer meg Følge de "profesjonelle" sine råd og prøve å få til bra skl få gjort litt i helga siden jeg skl hjem å får stått inne da
      1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
      (X)1994 Opel Vectra 2.0i
      (X)1990 VW passat 2.0i

      Comment


      • #4
        update.

        Har fått kjøpt meg spiller nå, pioneer dvh-5900. Monterte spilleren i går å i dag skl jeg montere skjermen. Driver å bygger til høytalera i dashbordet. skl få lagt ut bilder så fort som mulig

        har 3 forsterkere viss noen vill kjøpe, send PM for info. Er av type mac og infinity.
        1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
        (X)1994 Opel Vectra 2.0i
        (X)1990 VW passat 2.0i

        Comment


        • #5
          ingen bilder av det du har gjort så langt da? dvh-5900 er vel dvd spilleren uten skjerm sant? ganske pen den
          Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bakkiz View Post
            Har fått kjøpt meg spiller nå, pioneer dvh-5900. Monterte spilleren i går å i dag skl jeg montere skjermen. Driver å bygger til høytalera i dashbordet. skl få lagt ut bilder så fort som mulig

            har 3 forsterkere viss noen vill kjøpe, send PM for info. Er av type mac og infinity.
            Okay dette blir bra... Eneste minuset er....


            Slutt og si "skl".... tar ikke lange tida og skrive skAl

            Comment


            • #7
              Originally posted by mrZipp0 View Post
              ingen bilder av det du har gjort så langt da? dvh-5900 er vel dvd spilleren uten skjerm sant? ganske pen den
              Skal prøve å få opp noen bilder nå Er spilleren uten skjerm ja har skjerm fra Pioneer også Så fikk kobla det opp i går. Super kvalitet sier nå jeg Skal få tatt bilder av det i dag
              1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
              (X)1994 Opel Vectra 2.0i
              (X)1990 VW passat 2.0i

              Comment


              • #8
                I går gikk det til helvette med oppbygginga av frontsett. Så nå har jeg nye planer der kommer mer senere i dag
                1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
                (X)1994 Opel Vectra 2.0i
                (X)1990 VW passat 2.0i

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Bakkiz View Post
                  Skal prøve å få opp noen bilder nå Er spilleren uten skjerm ja har skjerm fra Pioneer også Så fikk kobla det opp i går. Super kvalitet sier nå jeg Skal få tatt bilder av det i dag
                  å JEG for komentarer for smiles bruk jeje
                  beklager OT.
                  Ronny Karlsen
                  02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                  96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                  Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                  Comment


                  • #10
                    Ta gjerne bilder av det du gjør feil også, så slipper f.eks jeg å gå i samme fella
                    Har en kompis med bmw 750 som har samma spiller og pioneer skjerm funker greit
                    Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

                    Comment


                    • #11
                      jepp, skal få lagt ut bilder i kveld når jeg kommer hjem på min egen data
                      1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
                      (X)1994 Opel Vectra 2.0i
                      (X)1990 VW passat 2.0i

                      Comment


                      • #12
                        Bilde opplastninga mi har gått til helvette. Men skl prøve å få til noe så fort som mulig Kjøpte meg frontsett i dag, Pioneer TS-E1076 skl få montert det i morra å få hørt åssen det spiller Gleder meg
                        1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
                        (X)1994 Opel Vectra 2.0i
                        (X)1990 VW passat 2.0i

                        Comment


                        • #13
                          Har bestilt meg frontfanger

                          1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
                          (X)1994 Opel Vectra 2.0i
                          (X)1990 VW passat 2.0i

                          Comment


                          • #14
                            Emotion serien spiller helt greit den har selv 6,5" komp. sett i emotion serien liggendes, skal sannsynligvis brukes som bak høyttalere. evt. bakluke høyttalere :P

                            Ganske stilig front, skal du kjøre noe med de rillene på siden?
                            Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

                            Comment


                            • #15
                              Fikk montert høytalerne i dag. Tetta nedi hullet med asfalt plate. Det er mye finere lyd i disse høytalerene enn de earthquakene jeg hadde:P Skl felle inn dvd skjermen min i morra. å få festa fesdig høytalean. Så da skl jeg få tatt bilder.

                              Trur jeg beholder rillene på siden ja. Har en kamerat som har en ganske lik fanger. å de rillene ser itte stygge ut på den bilen ihvertfall.
                              1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
                              (X)1994 Opel Vectra 2.0i
                              (X)1990 VW passat 2.0i

                              Comment

                              Working...
                              X