Announcement

Collapse
No announcement yet.

Passerati 4motion 3b noob bygg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mest episke navnet på en passat ever... passerati.. min skal herved hete det!

Det var offtopic.. men la gå.

Nice bygge, blir muligens samme sub på meg også, billig og grei.

Mvh,
    Piko
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Originally posted by PikoFlex View Post
      Mest episke navnet på en passat ever... passerati.. min skal herved hete det!

Det var offtopic.. men la gå.

Nice bygge, blir muligens samme sub på meg også, billig og grei.

Mvh,
      Piko
      eller passelat er også et bra navn? Bra jobbet for en nybegynner stå på, husk å prøv å snu/flytt subben litt rundt i bilen får å få opitmal bass
      Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

Comment

Heisann!
        Stå på blir nok bra skal du se.
        Er det kommet noen nye oppdateringer her da?

Kule Bilder foresten
        Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
        Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

Comment

Nei vet du hva, ingenting har skjedd siden sist egentlig, har ikke orka å sette inn xenon har vært litt for lat, men jeg har dog planer å kjøpe meg dempemateriale og dempe taket og bak i bilen da det er så irriterende at alt lager ulyder som bare det Så jeg tokk ut kass ut av bilen tokk litt bilder av den

Er ikke den peneste men er 100 % etter mål fra dynabel

Jeg har også satt pyntelister chroma lister rundt som 3bg har , og det ser bra ut , løfter bilen et par hakk opp

Comment

Ville absolutt anbefalt å dempe taket å bakluka, fytti te forskjeld, jeg ska selv dempe dørene (ytterblekk og inner blekk) Ble så mye strammere bass etter dempinga!

Comment

xenon på 15k ? det blir ikke sinsykt blå da?:P har sjøl 55W 5k lamper og syns ikke jeg skal ha noe blåere en det :P

fornøyd med subben ?
              Per Kristian Parken
              BMW e39 528IAT

Comment

hmm, hvor mye fôrer du den med ?
                Per Kristian Parken
                BMW e39 528IAT

Comment

det er det samme som jeg gir minne ca 2400w hvær seg går fint i min bil ihvertfall. veldig fornøyd med de selv.
                  Per Kristian Parken
                  BMW e39 528IAT

Comment

Fysj å fysj må ikke ødelegge bilen med "lexus" lykter da mann

Comment

Haha.. Hadde du hatt diesel og di endestussene, hadde det vert 1 oppstart, så hadde dem vert svart.. Nettop pga. det hullet :P
                      ~Mentalt etterpåklok nybegynner

Comment

Har du bass i bilen nå??Eller er det tull med forsterkeren enda??
                        Lasse Bass Tala
                        Proud to be LOUD!!!

Comment

Hvilke tull var det du hadde med forsterkeren din du?
                          Har selv en mrp-2000 og har hatt den siden april 2011 og har ikke hatt noe tull med den unntatt gjengene på høytallerskruene ble så skruvd skjevt nedi så skruen satt ikke fast.
                          JBL GTI 145,8db

Comment

Working...
                          X