Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 2 Seter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Audi A3 2 Seter

Hei.

Har nylig forelska meg i å mekke på bil og bilstereo. Siste tiden har jeg tenkt mye på å gjøre om audi a3'en min til en 2 seter(da baksetene aldri blir brukt uansett).

Det jeg tenker på er å fjerne baksetene, tilpasse og montere mdf plater som jeg trekker i filt, eller sender på lakk (Mest sansynelig filt).

Har da planer om på flytte frem subben der hvor baksetene er nå, med fronten mot frontsetene. Og videre har jeg ikke funnet en plan til den ledige plassen i bagasjerommet.

Tips, inspill, kommentarer, thumps up/down?

Kommer antageligvis til å sette inn bilder og text av progressen

Har bare litt lyst på feedback før jeg begynner.

Det som beskymrer meg mest er at en kompis mener det blir for mye (trykk?) når man retter bassen mot fronten?

Man får aldir nok av trykk , så kompisen din burde revurdere meningene hans :P

Comment

Originally posted by m4sta View Post
      Man får aldir nok av trykk , så kompisen din burde revurdere meningene hans :P
      Heilt enig! man blir hekta! plutselig blir det slik at jentene sklir av seg trusa å du koser deg (min egen erfaring )

Bare pass på så du har nok mid bass / mellomtone og diskant, elders blir det "for mye trøkk"

Stå på

Bilder e fint vettu
      Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
      Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

Comment

Blir å starte etter august da jeg må få bilen eu godkjent først ^^

Takker for positiv respons

Kommet til et problem: Må man ha noen form for vegg mellom bagasjerom og førersete? (Da denne "sikkerthetsveggen" nå er setene. Har sendt inn spm til statens vegvesen^^ Men hadde vært fett å få noen tips angående dette fra dere, da det vil bli stygt med vegg der. Alternativt sette veggen bak subben, men hele poenget var vel egentlig å ha det åpent^^

Comment

Eneste minuset med planen din, er at du må omregistrere bilen som 2-seter først, ellers vil du få mangel-lapp ved eu-kontroll. Du kan til enhver tid ha baksetene ute av bilen, forutenom den dagen du skal på eu-kontroll. Da skal bilen vises i den stand den er registrert, altså som 5-seter.

Utover dette, så trenger du ingen vegg bak framsetene dine. Det er ingen som kan nekte deg f.eks å kjøre med baksetene dine nedfelte slik at du har full tilgang til bagasjerommet ditt til enhver tid.
          Sture Vedal

Comment

Working...
          X