Da er vi godt igang med planlegging av ny sesong...
Budskjettet vårt er litt oppjustert , så i år skal vi inn med en dyrere subwoofer for å se hva det kan gjøre med scoren...?
Har også stooore planer om å få inn 4 forsterkere i år , å under burp skal det da være fullt mulig å klemme ut mellom 30 & 40.000 Watt , litt beroende på hvilken volt vi greier å holde da vi burper...
(stakkars subwoofer , store muligheter for at den ender opp som godt grilla og død. ( )
Har også lagt inn i budskjettet at vi muligens må recone noen ganger
1 batteri eller 2 ekstra er også med i planleggingen , samme er det med noen 2 volt batterier , hvis det skulle bli nødvendig.....
Vi krysser iallefall fingrene for at scoren skal øke litt og at den kommende innvesteringa skal betale seg i form for en enda bedre score.......
Jeg har opprettet ei gruppe på facebook , som det ligger MANGE bilder av mine og andre team medlemmer sine bilstereoprosjekter. Der finner dere både gamle og nye prosjekter.
For di som er interreserte i å snoke å titte , Send meg en "pm" på facebook , så legger jeg deg/dere til :-)
Wow... På 3-4 oppdateringer , to med bilder så har det kommet 1 kommentar............
Har det blitt så dødt innpå her eller er det bare det at folk ikke gidder å kommentere ????
Jeg Ser egentlig ikke vitsen i å oppdatere her lengre.......
Så er det fortsatt noen som ønsker oppdateringer bør dem "skrike ut" og kommentere litt snart, før denne tråden og kanskje forumet dør alldeles helt ut....
Sliter med det samme selv, trodde dette var et aktivt forum som kunne vert en bra kilde for å lære meg nødvendige ting, sitter med 1000 spørsmål og får bare svar på de mest opplagte. Jeg syntes det er bra med aktive medlemmer som deg. Har ikke komt så langt inn i det tekniske enda så det er mye som er gresk for meg, men ser det er noen heftige greier dere baler på med! Stå på videre sier jeg, leser trådene men kommenterer lite i mangel av kunnskap
Comment