Tja, da hadde man vært i hula igjen, litt småpyssling, fått laga fot te kokosnøtta som skal være på førersida, skal finjusteres litt, men må si det at når de jævla nøttene har tørka er de satans harde
Announcement
Collapse
No announcement yet.
The mazdarati green coconut machine......
Collapse
X
-
Vært og pusla litt i garrasjen, men pga ny innfluensa drit, så ble det bare med tenking...... fått tak i grønne sideblinkers til mazdaratien, skal i gang med montering snaaaaart.....
Basskassa er endelig kommet inn, snakk om tigth fit, det ble umåtelig trangt, men tror det kommer til og bli gull. Ellemetene skal muligens inn til neste uke.
Funderer også på plasseringa av batteriene i reservehjulsbrønnen, ble mye mikkmakk, men fant ut at det nye odyssey batteriet jeg fikk i julegave blir liggende og de to maxxima batteriene blir stående, prøvde med alle liggende, men det ble for nært med batteripoler.
Har også skaffet en ekstra skjerm til veie, enda ikke helt sikker hvor den havner.
Dynamo blir bytta så snart helsa tillater det, så man kan få litt lyd...Remi Lilleng
Comment
-
Da er forsterkerene til frontsettet i boks, det ble en 4 kanaler+ en 2 kanaler, en Mosconi Gladen AS 100.4 og en Mosconi Gladen AS 200.2.........flesker seg til nå, ellers lite gjort, fått ferdig nøttane, skal få tatt noen bilder av dem. Dynamo er ikke fått banka inn, men ettersom alt stort sett ligger klart nå så er det bare og sette i gang...Remi Lilleng
Comment
-
Da var endelig dynamoen fra mechman montert, det må sies at jeg ALDRI, jeg gjentar ALDRI skal bytte en dynamo på denne bilen igjen.....EVER!!!!! noe mere vansinnig plassering på en dynamo skal du lete lenge etter!!! på motorblokka mot torpedoveggen satt møkka montert, og da seff under innsprøytingsmanifoilen og hele aircon anlegget, takk skal dere fa1 meg ha mazda. Men nå er den montert, og stilt inn på og lade 14.8 volt, blir nok og dra den opp etterhvert. Slenger noen bilder ut av den montert og de snygge batteriskoa fra knukonzepts, neste er at subbenene skal monteres, så blir det å sette opp batteribanken og bygge gulv over reservehjulsbrønnen, få inn ampene, og koble, samt få inn dørsidene og frontsettet, og seff få opp 701 boksen
Ps det skal sies at en tommestokk ble knust i drittsinne/brekt og et digitalt multimeter hardt skada under monteringa.......Last edited by ymer34; 05-02-2012, 21:26.Remi Lilleng
Comment
-
Jaja, se her ja, da har du gått rett i baret du også Remi har vel bytta amper 3-4 ganger på ganske så kort tid, og det bare baller på seg, hi hi hiRonny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
tja, det blir vel litt som neverending story......men har pusla litt etter simen var her nede og ga en demo som satte blod på tann, men blir en del heftig skruing i helga, og mazdan skal inn på justering av tomgang på tirsdag i neste uke, rusler på ca 500rpm, og det holder ikke for dynamoen.....Remi Lilleng
Comment
-
Ja jeg hørte Simen hadde fått sett litt fart på deg igjen, hehehe. lengter etter å skru litt stereo selv nå, men har ikke hatt tid og nå skal jeg inn å opere foten, så da blir det krykker i minst 2mnd
Men 500 omd var litt lite, selv for en liten japs, heheLast edited by bmw520; 22-02-2012, 02:23.Ronny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
Comment