Blir bra bilen din daniel! Gleder meg litt til vi begynner på passaten ;P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
D-Vision: PRS Prosjekt
Collapse
X
-
trekt opp rammen som går rundt instrumentene i alcantara.. Stor takk til min tante for sying.. den dagen jeg har klart å syd noe slik heheh
trekkingen klarte jeg selv men litt rynker ble det i svingene.. men jeg er stor fornøyd med resultatet.. døm selv..
Comment
-
Originally posted by Bøijnis View Postbrukt varmluftpistol?
Alcantara er minimalt tøylig så det ble noe banning en stund men dæven det gikk
Comment
-
lite fart på denne tråden men men..
bestilt opp justerbart senkesett fra Tein.
Tein Super Street
Anders har gjort en knall jobb med dørene
Ellers har jeg funnet felgene jeg skal ha.. Ble TSW Kalayami Krom 19"
si fra om det er noe dere ikke liker..Last edited by D-vision; 31-05-2007, 16:50.
Comment
-
Dette begynner å bli virkelig bra, moro å se dette ferdig en gang
Men de felgene der begynner vel å bli litt oppbrukt?? Det finnes jo så mye annet å velge imellomMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostDette begynner å bli virkelig bra, moro å se dette ferdig en gang
Men de felgene der begynner vel å bli litt oppbrukt?? Det finnes jo så mye annet å velge imellom
blir lakkert etterhvert i noe spesielt men det blir ikke før etter sommeren trur jeg. kanskje i august
Comment
-
velvel.. ikke sikkert jeg orker å legge ut bilder av dette prosjektet i fremtiden. virker ikke som det er noe interesse for det her..
er ihvertfall lyd i bilen nå. var på rudskogen med den også. anders grov justerte litt.. spiller ganske greit nå. resetn av justeringen blir når den er ferdig...
Comment
-
Dette ser kjempebra ut!
Hvorfor tror du det er lite interesse for dette prosjektet her?
Om du legger merke til noe, så er det på de minst seriøse prosjektene det blir bablet mest, på seriøse prosjekter er det ikke alltid folk "tør" å svare på en måte. Jeg legger for min del sjelden inn kommmentarer på prosjekttråder. Liker best å myse og kikke, noe som andre også sikkert gjør
Comment
-
Originally posted by RiZLa View Post
Om du legger merke til noe, så er det på de minst seriøse prosjektene det blir bablet mest, på seriøse prosjekter er det ikke alltid folk "tør" å svare på en måte.
Ellers syntes jeg det ser veldig spennede ut dette prosjektet. Håper virkelig det kommer flere bilder.
mvh
GlennGlenn Solie
Frittstående konsulent
Comment
-
Bare se i tråden min; lite med svar, men egentlig ganske mange innom og bare titter. Synes DET er moro jeg
Jeg håper og på flere bilder av dette prosjektet! Kanskje en prøvelytt en gang i fremtiden og om det er muligMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
Comment