Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kia Picanto prosjekt "Hverdagslyd"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kia Picanto prosjekt "Hverdagslyd"

Heisann

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men lurer litt på hvordan jeg skal få litt bedre lyd i bilen

Planen er og bytte ut det orginale anlegget som består av orginalt komp sett forran og fulltone bak + bytte ut den standard blaupunkt spilleren.

Hovedenheten jeg vurderer:
    Pioneer MVH-8300BT

Infinity Reference 5¼" komponentsett

Infinity Basslink

Eller

DLS Reference R5A

DLS ASB 326

Hvilken av disse burde jeg gå for?

Og burde jeg bruke forsterker eller holder det med spilleren?

Takker for alle innspill

Vel, om du kjøper begge Infinity-produktene på eBay, får du både Basslinken og frontsettet levert for ca. 3336,- inkl. frakt og mva.

Infinity er en av få produsenter som lønner seg veldig å handle fra USA.

Sett at Basslinken har fått god kritikk, men DLS går jo for å være noe av det bedre. Det jeg har testet av Infinity er helt gjennomsnittlig.

Comment

Infinity produktene får jeg for 2500 ferdig levert, så derfor jeg lurer, men dls'n er jeg veldig nysgjerrig på, hørt veldig mye bra om det :-)

Comment

Tror det blir infinity anlegg gitt

Bare måle opp høytalerene i dørpanelene nå og måle bagasjerommet om basseren passer, så kan det bli spennende og se åssen dette blir

Comment

Da ble det dette oppsettet i første omgang

Pioneer MVH-8300BT

Infinity Reference 5¼" komponentsett

Infinity Basslink

Eneste er at den ikke vil spille av film, har koblet gjeldende ledning til jord, og da ble ihvertfall video advarselen borte

Men noen som har tips på konvertering av divx eller .avi for avspilling på pioneer spiller?

Comment

Working...
          X