Har gjort ferdig noen dørtrekk til en Honda CRX, og har noen til en Civic som er på god vei.
Har også syslet litt med bruksbilen min, en Mercedes 200D der det skal puttes inn den nye Hertz Energy serien Der blir det en bassløsning foran i bilen, av type 30 liter ++ og 12"
Nye hertz Energy? Kommer det en ny serie? Eller mener du bare den nye Energy serien, i forsterkere?
Lars ove, nå må du ikke ta av for mye i merca før japsen er ferdig da
Njæss, er bare et fort gjort prosjekt.
Høyttalerne blir plassert i originalplassering i dashen (5.25"), og basskassen har jeg ikke brukt så mange timene på
Må jo ha litt lyd i bilen jeg kjører på
Blir et ESK130 i dash'n, og en ES300D foran passasjeren.
Er VELDIG god plass i Benz'n til bass der. Fikk plass til 30 liter + uten at det gikk noe særlig utover fotplass til passasjeren
Blir enten Hertz EP eller Audison SRx forsterker, som plasseres under forsetet.
Har tro på de nye Energy høyttalerne og bassene, så jeg tror det kan bli litt tøft
Så var det tur for en Honda CRX som skal få seg et stk fint Hertz Mille MLK165sett.
På denne bilen er dørtrekket todelt, så det er noen tanker mindre jobb enn på et "helt" dørtrekk. Dette dørtrekket var ikke ment til å være noe veldig tidskrevende så jeg gjorde det veldig enkelt, og ikke så veldig "fancy".
Jeg prøvde å flytte midbassen så høyt opp jeg klarte for å få det lydmessig best. Nå er midbassen faktisk nesten i mage/brysthøyde når du sitter i setet, mye grunnet at du sitter veldig lavt i denne bilen. Det lover bra
Her har jeg også brukt støpeplast men har dessverre ikke bilder av det.
Noenlunde ferdig med sparkelfinish.
Ferdig trekt. Den vinylen som viste seg å passe best i interiøret var en vinyl uten strekk i begge retninger, men det viste seg å gå greitt.
Comment