Originally posted by TheCharger
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Low-budget-building (amatør).
Collapse
X
-
Ronny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
-
Da får jeg endelig startet med prosjektet.
Skal hente materialer i morgen.
Siden jeg ikke får tak i mdf her må jeg bare bruke spon. Det får bli som det blir. Legger her ut et par bilder over hvordan ting skal bli når jeg er ferdig.
Beklager dårlige bilder. Tatt bilde med tlf av pc skjermen
Mot seteryggen:
I kofferten:
Under det øye formede glasset i bunnen ligger forsterkeren til subbene. Med Soundstream edderkoppen i midten.
Noen innspill hadde vært greit.Last edited by TheCharger; 21-01-2008, 00:41.sigpic
Comment
-
Endelig i gang...
Da har jeg startet.
Legger ut noen bilder av det jeg fikk gjort i går. Bildene er noe dårlig siden jeg ikke finner ladekabelen til kamera, men skal få orden på det før jeg fortsetter mandag...
Blir veldig glad for tilbakemld. Både positiv og negativ. Spytt ut... Man lærer av å feile...sigpic
Comment
-
Hehe
Originally posted by klovnster View Postherregud.. du trenger vel kanskje ikke 8 poste for å oppdatere eller?
Grunnen til dette er at jeg bruker et (ustabilt) 3G nett via mobilen og har vært plaget med at når jeg er ferdig å skrive inlegget og trykker lagre så er alt jeg har gjort plutselig borte.
Så det må dere desverre bare leve med.sigpic
Comment
Comment