Announcement

Collapse
No announcement yet.

mrZipp0: Audi 80, Introduseres til Pioneer, Audison and MB Quart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    uff, ikkeno morro

    men viktigste er at det gikk bra med alle..
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #77
      ble den kondemnert for det der assÅ? Bra det ikke ble personskader da..!

      Comment


      • #78
        Originally posted by Henning- View Post
        ble den kondemnert for det der assÅ? Bra det ikke ble personskader da..!
        det er det med at det er reprasjonskosnad og mot verdien på bilen
        -VW Golf 1.6 CL 87 R.I.P
        -Nissan Sunny 1.6 LX 90

        Dum Vivimus, Vivamus

        Comment


        • #79
          er bilen til salgs nå da?
          Jon Ola, team dynabel
          78 mod golf1 db-bil
          92 mod golf3 bruks bil

          Comment


          • #80
            Synd med bilen din. Du får kjøpe ny og starte på ett nytt prosjekt
            Håvard S
            Daglig Leder
            PlanetHifi
            Trondheim

            www.planetHIFI.no

            Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
            Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


            BMW 750 Prosjekt tråd

            Comment


            • #81
              Bilen er vel ikke til salgs enda nei, tror nok forsikringsselskapet vil ha vraket :P

              får se hvordan det blir med prosjekt fremover...
              Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

              Comment


              • #82
                Så synd det skulle ende slik.
                Torstein

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Torstis View Post
                  Så synd det skulle ende slik.
                  så enig, så enig.


                  Håper du finner deg et nytt prosjekt mrZipp0 - og det fort
                  Reinhardt

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by mrZipp0 View Post
                    Bilen er vel ikke til salgs enda nei, tror nok forsikringsselskapet vil ha vraket :P

                    får se hvordan det blir med prosjekt fremover...
                    men du har første retten på å kjøpe vraket om du vil ha den, slik er d i Gjensidige iværtfall
                    Ronny Karlsen
                    02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                    96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                    Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by bmw520 View Post
                      men du har første retten på å kjøpe vraket om du vil ha den, slik er d i Gjensidige iværtfall
                      Stemmer d, søstra mi ble påkjørt bakfra, og bilen ble totalvrak. jeg ville ha bilen, så da trekkte de bare vrakpanten (1500,-) fra summen hun egentlig skulle få igjen for bilen. Så jeg har en bak kresja rød audi 80 stående, så jeg er intr. i bilen di mrZippo
                      Jon Ola, team dynabel
                      78 mod golf1 db-bil
                      92 mod golf3 bruks bil

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by dynabelgolfen View Post
                        Stemmer d, søstra mi ble påkjørt bakfra, og bilen ble totalvrak. jeg ville ha bilen, så da trekkte de bare vrakpanten (1500,-) fra summen hun egentlig skulle få igjen for bilen. Så jeg har en bak kresja rød audi 80 stående, så jeg er intr. i bilen di mrZippo
                        Vel, jeg er ikke intr. i å ha bilen, men hvordan man kan gjøre det for at du skal få den for en billig penge vet jeg ikke.. men vi kan jo ta resten på pm så folk slipper å komme inn på denne tråden for å lese om en krasjet bil...

                        Kan nevne at jeg har fått vite at den andre parten tok på seg skylden, så da er det kun krangling om penger igjen
                        Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by mrZipp0 View Post
                          Vel, jeg er ikke intr. i å ha bilen, men hvordan man kan gjøre det for at du skal få den for en billig penge vet jeg ikke.. men vi kan jo ta resten på pm så folk slipper å komme inn på denne tråden for å lese om en krasjet bil...

                          Kan nevne at jeg har fått vite at den andre parten tok på seg skylden, så da er det kun krangling om penger igjen
                          Så helst at dere tok det som kunnes her, så kunne man lagd en how-to aktig sak iallefall
                          Mvh
                          Rolf Try Nygård

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by dynabelgolfen View Post
                            Stemmer d, søstra mi ble påkjørt bakfra, og bilen ble totalvrak. jeg ville ha bilen, så da trekkte de bare vrakpanten (1500,-) fra summen hun egentlig skulle få igjen for bilen. Så jeg har en bak kresja rød audi 80 stående, så jeg er intr. i bilen di mrZippo
                            d var billig, jeg måtte ut med 8000
                            beklager OT, måtte bare si d
                            Ronny Karlsen
                            02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                            96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                            Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                            Comment


                            • #89
                              De skadene der så ikke ille ut i det hele tatt men bra det gikk bra med alle!
                              golfen jeg kjører nå som jeg smalt inn med har jeg retta opp for under 6 lapper. men gjort alt selv.dvs retta og karros som var skeivt. ny frontfanger,ny sideskjerm, nytt panser og lakkering

                              men vet ikke åssen din bil ser ut i karroseriet i bilen bilen! men er jo fullt fiksbart

                              hva enn du gjøre nå, så IKKE!! vrak den!
                              Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                              Comment


                              • #90
                                Bilen er nok vraket, var en god del som måtte gjøres med den for å få den opp å gå igjen, var ganske inntrykt bak front fangeren, så da ble det mye retting. men har kjøpt meg "ny" bil da, en volvo 940 93mod, blir vel å legge ut et mini prosjekt om den, blir ikke så brutalt.. men noe blir det da
                                Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

                                Comment

                                Working...
                                X