maalte te 45 hrz eller noe i baade med aa uten porter saa ikje vet eg hehe men vist eg bygger ein kasse som er 160liter da med di tilhorende portene som er anbefalt av eltek, er det noe mer aa hente da kansje ,ser di skal ha 80 liter kvar
Announcement
Collapse
No announcement yet.
lui vw polo
Collapse
X
-
Originally posted by lui View Postmaalte te 45 hrz eller noe i baade med aa uten porter saa ikje vet eg hehe men vist eg bygger ein kasse som er 160liter da med di tilhorende portene som er anbefalt av eltek, er det noe mer aa hente da kansje ,ser di skal ha 80 liter kvarJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
takker for svar men jeg lure paa et liten ting kossen kobler man disse subbene jeg bruker bare en av 2 spoler paa kvar element siden di er 2+2ohm liksom aa monoblokkene taaler bare 2 ohms last linket ka gjor eg da
provde aa serie koble da blei det bare rot i lyden skuring aa slikt aa magnetene blei knall varme paa subene er jeg heelt paa jordet her ellerøl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program
Comment
-
Originally posted by lui View Posttakker for svar men jeg lure paa et liten ting kossen kobler man disse subbene jeg bruker bare en av 2 spoler paa kvar element siden di er 2+2ohm liksom aa monoblokkene taaler bare 2 ohms last linket ka gjor eg da
provde aa serie koble da blei det bare rot i lyden skuring aa slikt aa magnetene blei knall varme paa subene er jeg heelt paa jordet her eller
Men når du har seriekobla høres det ut som om du har koble pluss og minus feil på en spole. Du kan helt trygt koble ned til 1ohm når du bare skal burpe i db drag. Impedanen øker uansett såpass mye når du spiller.
Hva målte du til 45hz? Vet du åssen man sjekker tuning på en kasse?Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
LITE TIPS:
Les reglene, der står det skrevet at vi helst skal skrive BOKMÅL og dialekt ikke er verdsatt!
Så ver så snill, les igjennom reglene før du poster!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
nai lite kunskap om vegg bygg her du hehe, heiv meg bare ut i det jeg for aa prove liksom an peaket pa 45 aa 145,9db den der term laben her
jeg sitter langt nedi spania derfor saa mye rare ord her paa tastaturet
gjor saa godt eg kan duLast edited by vwperformance; 20-06-2008, 14:50.øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program
Comment
-
Originally posted by PikoFlex View PostLITE TIPS:
Les reglene, der står det skrevet at vi helst skal skrive BOKMÅL og dialekt ikke er verdsatt!
Så ver så snill, les igjennom reglene før du poster!Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
mjjaa får skremme liv i denne posten da litt nye lakk fra lamboghini sitt sortimang ellers nye subb, kicker solox18" 2*4ohm i ein 300 liter kasse med ein port som abselutt burde vert rundet av i endane
men me får se ka dette klare å gi i fra seg med 2 stk lib 5000d monoblokker linket sammen,blir vell rundt 10k watt innpå denne da
øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program
Comment
-
Comment