Announcement

Collapse
No announcement yet.

erikfido: Saab93Fido edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by erikfido View Post
    Ja det kan man si, ser veldi bra ut - i dag kom det en felg også. MÅ prøvemontere litt fjærben og bremser i kveld.
    huske bilder da
    Reinhardt

    Comment


    • hehe enig MÅ prøveses
      Mvh Alexander

      Bmw 318i Cab
      Saab 900NG Turbo
      Golf IV
      Toyota MR2
      Mazda 929

      Comment


      • Flyger noen lilla lapper her ja... Men det blir en grom bil... Lærerikt å se på hva du får til...
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by TheCharger View Post
          Flyger noen lilla lapper her ja... Men det blir en grom bil... Lærerikt å se på hva du får til...
          Det Rusler litt lapper, men med noen gode avtaler så er det mye som er mulig
          Erik Fido Westgård
          www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

          Comment


          • Fikk til en riktig farge med blitz, blir spennende å lakke den svensken tru jeg



            Da har jeg fått prøvemontert fjærben, bremser og 8.5x20"







            Erik Fido Westgård
            www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

            Comment


            • Fantastisk rå farge! Blir spennende å se hvordan dette går. Dyktig kar med fresen også ser jeg...

              Comment


              • blir farlig gromt til slutt fido!
                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                Comment


                • Originally posted by AudioCustom View Post
                  Fantastisk rå farge! Blir spennende å se hvordan dette går. Dyktig kar med fresen også ser jeg...
                  Jo takk, må si jeg glede meg litt til denne her ja
                  Erik Fido Westgård
                  www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                  Comment


                  • Originally posted by Jonny.B View Post
                    blir farlig gromt til slutt fido!
                    Dekk kommer om 10 dager ell noe, da får jeg den på bakken å ser hva som skjer, slipp spacer ser det som å... ikke værst for en gang skyld hehe.. Bremser bak kommer om få uker tru jeg

                    Mangler noen HK, vi får se.
                    Erik Fido Westgård
                    www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                    Comment


                    • får ta turen for å innspisere litt en helg
                      Har vel noe dekor planer som snart må bli satt ut i livet og vi...
                      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                      Comment


                      • Originally posted by Jonny.B View Post
                        får ta turen for å innspisere litt en helg
                        Har vel noe dekor planer som snart må bli satt ut i livet og vi...
                        Ja må gjør det, vi må komponere fram noe sammen. gjelder begge bilene det vel
                        Erik Fido Westgård
                        www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                        Comment


                        • blir vannvittig den bilen din Erik, du sier det ikke skal bli som seaten, men det blir vel jaggu ikke langt unna!!! Bilen ble i hvertfall stein kul med den nye fronten og den lakken ser drit kul ut. Stå på!!
                          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                          Comment


                          • ser bra ut voksne bremser..
                            sound.vision.soul

                            Type R

                            Comment


                            • Blir GROMT!!!!

                              Comment


                              • Originally posted by Erik André View Post
                                blir vannvittig den bilen din Erik, du sier det ikke skal bli som seaten, men det blir vel jaggu ikke langt unna!!! Bilen ble i hvertfall stein kul med den nye fronten og den lakken ser drit kul ut. Stå på!!
                                Svensken blir nok ikke helt lik Hehe - litt mer sjøl-køstom på seat'n - mer ferdige deler på Svensken - Lakken er jeg kjempespent på sjøl..
                                Erik Fido Westgård
                                www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                                Comment

                                Working...
                                X