Vel nå vet jo ikke jeg akkurat hva du har planlagt, men gikk ut i fra at du bytter ut den cdspilleren som er der nå til en ny en og bruker den kablingen av hva det kommer til strøm og jord osv? du har vel ikke planer om 2 lydsystemer i bilen? orginal og egen?
Men det jeg tenkte på var at når man gjør som jeg skrev ovenfor, så blir igrunn det panelet der man styrer cd/radio ubrukelig. Men uten den så går det ikke ann å starte bilen..
Jeg legger opp nye ledninger til alt det jeg skal montere inn i bilen. displayen som orginalt viser radio å sånn skal forsatt sitt der. Planen er å kobli den nye spilleren til det displayen
Erik Fido Westgård www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Nå har jeg fått tak i en liten exlusive bit fra Standox. En liten lakkprøve: Red Rocket heter den. Hadde tenke å lakke bilen i denne fargen. Synes kanskje den er litt for brun, men det finnes en rødere variant..
Her er bildet tatt inne på verksted.
Med litt sol på blir det slik
Med mer sol på blir det slik
Ved nærmere ettersyn ser den slik ut.
Har trilla bilen ut i dagen til det gode for frøken skyline som skal bli en demobil for Kicker
Så dermed ble den lille hula mi tom ...... hmm
Da var frøken skyline på plass å klar for litt bilstereo
Comment