Kajknoz: Si ikke det... Drikker man 4-5 ganger sitt eget volum i koffeinholdig drikke kan det nok tippe for de fleste Det som bekymrer meg mest er om han rekker å komme på rett kjøl til julaften
Announcement
Collapse
No announcement yet.
erikfido: Saab93Fido edition
Collapse
X
-
Ja vi får se, kommer seg nok skal du sjå noen kaller det pratevann hehe, det luktet ikke godt..Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Ja ja, jula går med rolig på verksted - litt for mye anna å gjør denna tida.. Men nissen er ute på eventyr. Lure litt på hva han har tenkt seg til her, ser noe lur ut der han står...
Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Det jeg tenkte meg serru.. Uansett, hvem bryr seg.. Så en som hadde laga en hemlaga motorsykkel som han skulle tenne på i morra (egentlig idag men)Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)
Brenden Consulting:
- Lager websider
Comment
-
stemmer det, det er ikke lov med leker og pinneraketter, Jeg tru nissen må ha hatt igjen en gammel en fra i fjor..Erik Fido Westgård
Comment
-
Sjå her der vart det fres over sakene til slutt
Erik Fido Westgård
Comment
Comment