bra saaben enderlig fikk komme inn i varmen igjen pene farger du har valgt
hvordan festet du "platene" med høytalerne i skylinen? skrudde fast med mdf ramme? lurer på en slik løsning selv da det ser litt lettere ut enn å trekke opp hele døren..
lykke til vidre med byggingen blir knall
Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
bra saaben enderlig fikk komme inn i varmen igjen pene farger du har valgt
hvordan festet du "platene" med høytalerne i skylinen? skrudde fast med mdf ramme? lurer på en slik løsning selv da det ser litt lettere ut enn å trekke opp hele døren..
Jeg har skrudd fast med innstøpte bolter i treplaten med mutter på innsiden av dørpanelet. 4stk 6mm bolter. Dørtrekket er orginalt skrudd i nedkant så det henger godt.
Erik Fido Westgård www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Synes den nest siste felgen var fin jeg Fido. Den har litt typisk saab design med litt skrå eiker. Kunne nesten vært orginalt.
Må si ifra når du nermer deg eidsvoll kommune så vi får tatt den kaffen snart, hehe
Endelig har jeg kommet meg i verksted noen timer.. . Har sveisa i sammen festebraketter til stolene, brukte opp igjen de orginale skinnene til bilen og festene til sikkerhetsbeltet.
Sveiset i sammen en solid brakett mellom skinnene og stolen.
På passasjer siden har jeg montert det orginale håndtaket for å skyve stolen fram å tilbake.
På førersiden har jeg montert den orginale motoren for å kjøre stolen frem å tilbake.
Sveiset sammen sterk festebrakketter med det orginale sikkerhetsbelte feste.
Sveiset på 25mm hylser i framkant på boltfestet for å få en bedre vinkel på stolen.
Braketter høyre side.
Braketter venstre side.
Alle i hopes..
Orginalskinner flyttet over.
Braketter montert på stolen.
Skinner montert på stolen.
Prøvemontert og funnet i orden.
Til slutt en meget fornøyd herremann så langt
Stolen er kjemegod å sitte i....
Comment