Announcement

Collapse
No announcement yet.

erikfido: Saab93Fido edition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ojoj, fete kabler her ja
    Ronny Karlsen
    02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
    96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
    Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

• Fido sparer aldri på noe nei.... FEEEEET kabel kan man si ja
      Reinhardt

Comment

• gromme saker...
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

• prøver å gjør så det skal bli så bra lyd som mulig jeg.
          Legger ut no spec på kabelen i morra, er ikke helt sikker på hva dissa dataene betyr.
          Erik Fido Westgård
          www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

Comment

• bra lyd blir det nok,det er jeg temmelig sikker på gitt.
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

• Det er vel ærlig talt ikke en kabel lagd med intensjon om bilstereoinstallasjoner det er snakk om her? Men gromt med overkill da
              Roar Sørlie
              Tlf 90127075
              Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

• bare pass på å spill inn kabelen først!
                Prosjekt SQ Audi A3

Comment

• Her er noen tekniske data på kabelen. Dette er en OCC kabel.

Det er også med en kvalitetsgaranti.

Terminalene som jeg tenkte bruke i begge ender hvis jeg får det til.

Erik Fido Westgård
                  www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

Comment

• Originally posted by erikfido View Post
                    Her er noen tekniske data på kabelen. Dette er en OCC kabel.

Se der ja Fido. Vi får se om disse er bedre en mine MIT kabler da.. Er du klar for Tysklandstur da?
                    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

• Ja jeg har litt trua Tyskland blir arti det. Ser litt fram til det
                      Erik Fido Westgård

Comment

• God tur
                        http://www.geevideos.com/watch/13094...sinsheim-0607/
                        Per
                        Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                        Audison Music Expression
                        http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                        http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

Comment

• Originally posted by erikfido View Post
                          Her er noen tekniske data på kabelen. Dette er en OCC kabel.

Jaggu makan til overkill? Håper ikke folk tror de må ha noe sånne kabler for å hevde seg?

Comment

• Originally posted by Audio-art View Post
                            Se der ja Fido. Vi får se om disse er bedre en mine MIT kabler da.. Er du klar for Tysklandstur da?

Hva slags MIT kablere er det du har Ketil ? utgjør dem utrolig mye på ditt komplett ODR anlegget di ?

Har du testa anlegget ditt med andre kabler enn MIT ?

Beklager spørsmålet, bare lurte på det

Comment

• man må vel ikke ha sånne kabler.. Men det er vel noe med det at det er ingen ting som er bedre enn det svakeste leddet
                              Erik Fido Westgård

Comment

• Stemmer det Fido, samt den deilige følelsen av å vite at du har noe ikke så mange andre har.
                                Mvh
                                Lars Engen

Comment

Working...
                                X