De felgene passet spot on på A6'en
Men hvilket innpress er dette, kan umulig være ET45 vel ??? Fyller jo hjulbuene perfekt ut disse.
Først må jeg takke dere alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger
Det er ikke et45 , men et35. 100% foran og 99% bak. Kunne godt hatt et32 bak, men felgene lages ikke med lavere et enn 35 dessverre. Men skal få bestilt 3mm spacere i kveld.
Jeg har ET35, 235/35 på 19" hjul og det subber/skraper. Jeg har senkesett på med maks høyde. Så bare ha det i bakhue da du skal senke bilen. Synes bilen din så frisk ut uten senkesett jeg
Jeg har ET35, 235/35 på 19" hjul og det subber/skraper. Jeg har senkesett på med maks høyde. Så bare ha det i bakhue da du skal senke bilen. Synes bilen din så frisk ut uten senkesett jeg
Hmmm, okay. Det er et meget godt råd, takk for det. Har gule Koni på den nå (20mm senk). Er enig med deg at det ikke ser så galt ut som det er nå, men er luft mellom dekk og hjulbue da
Får tenke litt på det før jeg tar en avgjørelse. Kan være det holder med et 40mm senkesett også.
Det er fordel med litt luft mellom dekk og hjulbue Bilen ser så mye friskere ut da. Og vi har heller ikke de beste veiene her i Norge
Jeg ville beholdt koni senken
Jeg har min så lav, og med ET35 235/35R19 så skal det ingenting før hjulet treffer skjermen. Er redd for at du må ha ET40 med 225 dekk om man skal "grise senke" en A6
Det er fordel med litt luft mellom dekk og hjulbue Bilen ser så mye friskere ut da. Og vi har heller ikke de beste veiene her i Norge
Jeg ville beholdt koni senken
Jeg har min så lav, og med ET35 235/35R19 så skal det ingenting før hjulet treffer skjermen. Er redd for at du må ha ET40 med 225 dekk om man skal "grise senke" en A6
Din ser jo rett og slett bra ut den. Men visst det subber og skraper er det ikke så interessant og senke så mye. Er ferdig med den tiden
Veiene er ikke mye og skryte av dessverre, er jo bare huller og spretthopp og vanvittige brokanter.
Vi skulle jo nektet og betale årsavgiften til veiene er 100% utbedret
Comment