Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4B Avant Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sånn ble bilen med nye dekk og felger. 235/35-19 på 8.5x19. Trenger justerbar senk nå ja
    Mvh
    Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Ble svært pent det
      Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

Comment

De felgene passet spot on på A6'en
        Men hvilket innpress er dette, kan umulig være ET45 vel ??? Fyller jo hjulbuene perfekt ut disse.
        En bil uten lyd blir jo like kjedelig som en dame uten pupper

Mvh
        Hans

Comment

De passet meget bra på den bilen, du har god smak
          Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

Comment

Fine felger det, riktig til den bilen spør du meg. Altfor mange som skal ha kant felger for tiden
            1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

Comment

Passet rett og slett perfekt de
              Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
              Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

Comment

ser flott ut! kant funker ikke på audi er min mening.
                FI SP4
                LIB
                Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                DD4LIFE

Comment

Originally posted by Autounion View Post
                  De felgene passet spot on på A6'en
                  Men hvilket innpress er dette, kan umulig være ET45 vel ??? Fyller jo hjulbuene perfekt ut disse.
                  Først må jeg takke dere alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger

Det er ikke et45 , men et35. 100% foran og 99% bak. Kunne godt hatt et32 bak, men felgene lages ikke med lavere et enn 35 dessverre. Men skal få bestilt 3mm spacere i kveld.
                  Mvh
                  Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Da er rustfritt effektanlegg på vei, gleder meg en smule nå. Håper det blir fin gromlyd
                    Mvh
                    Ole Heen

Comment

Originally posted by Heen Audio View Post
                      Da er rustfritt effektanlegg på vei, gleder meg en smule nå. Håper det blir fin gromlyd
                      Dette ser meget fett ut, må jo bli snadder lyd i V6'en nå. Er det Simons?
                      Har vurdert samme på min ser du
                      Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                      Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

Comment

Rustfri eksos er konge mann
                        Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

Comment

Jeg har ET35, 235/35 på 19" hjul og det subber/skraper. Jeg har senkesett på med maks høyde. Så bare ha det i bakhue da du skal senke bilen. Synes bilen din så frisk ut uten senkesett jeg

Comment

Originally posted by Sound Quality View Post
                            Dette ser meget fett ut, må jo bli snadder lyd i V6'en nå. Er det Simons?
                            Har vurdert samme på min ser du
                            Håper det blir bra, det er Simons anlegg. Ikke akkurat Supersprint og Ferrita kvalitet, men Simons rustfritt er ikke så gale

Originally posted by Audun View Post
                            Rustfri eksos er konge mann
                            Ingen tvil om det

Originally posted by T-Karlsen85 View Post
                            Jeg har ET35, 235/35 på 19" hjul og det subber/skraper. Jeg har senkesett på med maks høyde. Så bare ha det i bakhue da du skal senke bilen. Synes bilen din så frisk ut uten senkesett jeg
                            Hmmm, okay. Det er et meget godt råd, takk for det. Har gule Koni på den nå (20mm senk). Er enig med deg at det ikke ser så galt ut som det er nå, men er luft mellom dekk og hjulbue da
                            Får tenke litt på det før jeg tar en avgjørelse. Kan være det holder med et 40mm senkesett også.
                            Mvh
                            Ole Heen

Comment

Det er fordel med litt luft mellom dekk og hjulbue Bilen ser så mye friskere ut da. Og vi har heller ikke de beste veiene her i Norge
                              Jeg ville beholdt koni senken

Jeg har min så lav, og med ET35 235/35R19 så skal det ingenting før hjulet treffer skjermen. Er redd for at du må ha ET40 med 225 dekk om man skal "grise senke" en A6
                              Last edited by T-Karlsen85; 29-08-2013, 14:00.

Comment

Originally posted by T-Karlsen85 View Post
                                Det er fordel med litt luft mellom dekk og hjulbue Bilen ser så mye friskere ut da. Og vi har heller ikke de beste veiene her i Norge
                                Jeg ville beholdt koni senken

Jeg har min så lav, og med ET35 235/35R19 så skal det ingenting før hjulet treffer skjermen. Er redd for at du må ha ET40 med 225 dekk om man skal "grise senke" en A6
                                Din ser jo rett og slett bra ut den. Men visst det subber og skraper er det ikke så interessant og senke så mye. Er ferdig med den tiden
                                Veiene er ikke mye og skryte av dessverre, er jo bare huller og spretthopp og vanvittige brokanter.
                                Vi skulle jo nektet og betale årsavgiften til veiene er 100% utbedret
                                Mvh
                                Ole Heen

Comment

Working...
                                X