Announcement

Collapse
No announcement yet.

A.R: Prosjekt Golf GTD| Rockford - Pioneer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• A.R: Prosjekt Golf GTD| Rockford - Pioneer

Dette er det nye prosjektet mitt, siden jettan blir solgt så skaffet jeg meg en ny bil som jeg skal bygge sterio i!

Det jeg skal bruker er Rockford Fosgate og Pioneer til sub / forsterker(e) / spiller men mellomtone og diskant er jeg fortsatt meget usikker på!

Jeg er jo fornøyd med Hertz, men er ikke sikker på om jeg vil bruker de! For det skal se litt orginalt ut! Skal ikke være mye modifikasjon på dash og hattehylle siden jeg vil at den skal se orginal ut!

Det er plass til 3.5" framme og 4*6 bak! Men hertz har jo bare 3.5" i sitt sortemang, hva er det ellers jeg kan gå etter?

Utstyrsliste (X) kjøpt og (Y) skal kjøpes:
    -Rockford Fosgate Power T1500.1BD eller 1000.1BD (Y)
    -Rockford Fosgate P450.2 (X)
    -Rockford Fosgate P3 10" D2 (X 1 av 2)
    -Mellomtone? (Y)
    -Diskant? (Y)
    -Pioneer DEH-MP580P (X)

Kabler er lagt opp untatt 1stk signal kabel, men den skal legges når monoblokk kommer for da skal også sub remote legges opp!

Bilder av bil:

Bilder av handlet utstyr:

Flere bilder kommer nedover i tråd!

Så, hva synes dere?
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Earthquake har 3,5" coax som jeg synes spiller ypperlig til den latterlige lave prisen.
    Alpine
    Audison
    Hertz
    Soundstream

Comment

Originally posted by spade View Post
      Earthquake har 3,5" coax som jeg synes spiller ypperlig til den latterlige lave prisen.
      Ja tenker meg det! Men har tenkt litt og det er ikke så vankelig å modifisere de orginale plassene bak til å ta imot 5.25" sett!

Så er det flere muligheter her eller? Hva med Memphis sine sett og 3.5", har hatt 3.5" og den var helt SYK!
      Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Jeg har et par infinity 4"x6" til salgs, de har vært montert men nesten ikke brukt. Låter helt greit i forhold til prisen...
        Jon Ola, team dynabel
        78 mod golf1 db-bil
        92 mod golf3 bruks bil

Comment

Originally posted by dynabelgolfen View Post
          Jeg har et par infinity 4"x6" til salgs, de har vært montert men nesten ikke brukt. Låter helt greit i forhold til prisen...
          Kan du sende meg specs og pris på PM? =)
          Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

fin bil da om du har mulighet til å modifisere for å få 5,25" er jo det bare å sette igang er jo ikke vanskelig å modifisere dørene til 6,5" heller på golf2 da :P men du ville vel ha det orginalt
            Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

Originally posted by mrZipp0 View Post
              fin bil da om du har mulighet til å modifisere for å få 5,25" er jo det bare å sette igang er jo ikke vanskelig å modifisere dørene til 6,5" heller på golf2 da :P men du ville vel ha det orginalt
              Vil helst ha det seende mest mulig orginalt ut ja! Får vel 5.25" bak der 4*6 skulle stårr om jeg modifiserer med litt filler og opptrekking! Så får se hva jeg gjør! Vil helst ha samme farge og tekstur som er på det trekket som er orginalt!

Må også lage støtte til hattehylla siden den har en liten knekk i seg! Men har en ide om hvordan jeg skal fikse det! Men det er om å gjøre som sagt å få det til å se mest mulig orginalt ut!
              Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Originally posted by A.R View Post
                Kan du sende meg specs og pris på PM? =)
                PM sendt
                Jon Ola, team dynabel
                78 mod golf1 db-bil
                92 mod golf3 bruks bil

Comment

Originally posted by A.R View Post
                  Vil helst ha det seende mest mulig orginalt ut ja! Får vel 5.25" bak der 4*6 skulle stårr om jeg modifiserer med litt filler og opptrekking! Så får se hva jeg gjør! Vil helst ha samme farge og tekstur som er på det trekket som er orginalt!

Må også lage støtte til hattehylla siden den har en liten knekk i seg! Men har en ide om hvordan jeg skal fikse det! Men det er om å gjøre som sagt å få det til å se mest mulig orginalt ut!
                  Mesterskap i utropstegn her heller ?

Comment

Originally posted by Henning- View Post
                    Mesterskap i utropstegn her heller ?
                    Så klart!!!!!!

Er litt usikker på kassevalg er! Om jeg skal fikse slot port design eller om jeg skal kjøre port!

Men vi ha noe som kan produsere litt ok nummer men også spille rimelig bra på musikk! Hører på alt ifra Rock til R&B.

Tenkte på kanskje å bruke lukka kasse, men er så usikker...

Hva vil dere annbefale, når jeg vil ha SPL/Musikk kasse, høres sikkert teit ut, men det er en slik kasse jeg kunne tenkt meg i alle fall..
                    Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Working...
                    X