Dette er det nye prosjektet mitt, siden jettan blir solgt så skaffet jeg meg en ny bil som jeg skal bygge sterio i!
Det jeg skal bruker er Rockford Fosgate og Pioneer til sub / forsterker(e) / spiller men mellomtone og diskant er jeg fortsatt meget usikker på!
Jeg er jo fornøyd med Hertz, men er ikke sikker på om jeg vil bruker de! For det skal se litt orginalt ut! Skal ikke være mye modifikasjon på dash og hattehylle siden jeg vil at den skal se orginal ut!
Det er plass til 3.5" framme og 4*6 bak! Men hertz har jo bare 3.5" i sitt sortemang, hva er det ellers jeg kan gå etter?
Utstyrsliste (X) kjøpt og (Y) skal kjøpes:
-Rockford Fosgate Power T1500.1BD eller 1000.1BD (Y)
-Rockford Fosgate P450.2 (X)
-Rockford Fosgate P3 10" D2 (X 1 av 2)
-Mellomtone? (Y)
-Diskant? (Y)
-Pioneer DEH-MP580P (X)
Kabler er lagt opp untatt 1stk signal kabel, men den skal legges når monoblokk kommer for da skal også sub remote legges opp!
Bilder av bil:
Bilder av handlet utstyr:
Flere bilder kommer nedover i tråd!
Så, hva synes dere?
Det jeg skal bruker er Rockford Fosgate og Pioneer til sub / forsterker(e) / spiller men mellomtone og diskant er jeg fortsatt meget usikker på!
Jeg er jo fornøyd med Hertz, men er ikke sikker på om jeg vil bruker de! For det skal se litt orginalt ut! Skal ikke være mye modifikasjon på dash og hattehylle siden jeg vil at den skal se orginal ut!
Det er plass til 3.5" framme og 4*6 bak! Men hertz har jo bare 3.5" i sitt sortemang, hva er det ellers jeg kan gå etter?
Utstyrsliste (X) kjøpt og (Y) skal kjøpes:
-Rockford Fosgate Power T1500.1BD eller 1000.1BD (Y)
-Rockford Fosgate P450.2 (X)
-Rockford Fosgate P3 10" D2 (X 1 av 2)
-Mellomtone? (Y)
-Diskant? (Y)
-Pioneer DEH-MP580P (X)
Kabler er lagt opp untatt 1stk signal kabel, men den skal legges når monoblokk kommer for da skal også sub remote legges opp!
Bilder av bil:
Bilder av handlet utstyr:
Flere bilder kommer nedover i tråd!
Så, hva synes dere?
Comment