Jon Ola: Dette er sånn det skal gjøres ! Eneste nyttige man kan gjøre med ett RF produkt Køstom er kult Redd for at det blir noe mere køstom på meg snart
Jon Ola: Dette er sånn det skal gjøres ! Eneste nyttige man kan gjøre med ett RF produkt Køstom er kult Redd for at det blir noe mere køstom på meg snart
Skal DU til med køstom nå... den var ny,eller.....?
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Sinnsykt rått hvor mange KW skal du egentlig inn med?
planen var og kjøre 4 stk Dynabel BF7501 forsterkere på hver sub, men d er jo bare en golf så d er litt begrenset med plass så jeg skal prøve med "bare" 2 pr. forsterker til og begynne med i allefall. så d blir ca 27000 watt
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Sinnsykt rått hvor mange KW skal du egentlig inn med?
planen var og kjøre 4 stk Dynabel BF7501 forsterkere på hver sub, men d er jo bare en golf så d er litt begrenset med plass så jeg skal prøve med "bare" 2 forsterkere pr. sub til og begynne med i allefall. så d blir ca 27000 watt
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Se her ja Jon Ola! Da ble det endelig en liten bygger av deg også (igjen) Kommer vell innom å ser når jeg skal til Jonny en tur iløpet av våren her..Ser utrolig bra ut, vil tro dette skal klare å flytte en del mengder med luft! Gleder meg..!!
Se her ja Jon Ola! Da ble det endelig en liten bygger av deg også (igjen) Kommer vell innom å ser når jeg skal til Jonny en tur iløpet av våren her..Ser utrolig bra ut, vil tro dette skal klare å flytte en del mengder med luft! Gleder meg..!!
Var plana og flytte litt luft ja.. bare stikk innom d ja.
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment