Announcement

Collapse
No announcement yet.

Frontsett audi a4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Frontsett audi a4

Hei!

Skal bytta ut høgtalarane på min audi a4 1998. Har funne noko som eg synest ser bra ut og ligge i den prisklassen eg har tenkt meg(http://www.judysbilstereo.no/frontse...30-integration). Nokon som har erfaringar med desse høgtalarane? evetuelt tips til noko anna som er bedre?

Er heilt blank på anlegg, so lurar også litt på korleis eg skal få montert detta?

Takk på forhånd

IS130 er en knallbra høyttaler, og spesielt til den prisen Judy selger disse for nå.

Du trenger høyttaleradaptere, http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=221

Ønsker du noe som er bedre, er Focal PS130 et alternativ, http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=772
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
      IS130 er en knallbra høyttaler, og spesielt til den prisen Judy selger disse for nå.

Du trenger høyttaleradaptere, http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=221

Ønsker du noe som er bedre, er Focal PS130 et alternativ, http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=772

Takk! Kan eg driva desse med spelaren i bilen eller trenge eg ein forsterkar? Korleis er da å kobla til høgtalarane? er da berre å kobla ifrå dei gamle og kobla til dei nye på samme måte? Kan som du sikkert forstår ingenting om anlegg å lurar berre på om det er mykje arbeid eller om det er noko som ein nybegynnar kan klara.

Comment

Det blir alltid bedre med ekstern forsterker. Men du kan fint drive disse settene med spilleren.

IS130 er veldig enkel å koble opp. Der bruker du de orginale kablene som ligger til de orginale diskantene og basshøyttalerne i døra. Delefilteret sitter integrert i elementene. PS130 har separate filter. Så der må du bruke den orginale ledningen til basshøyttaleren i døra og legge opp en ny kabel fra delefilteret til diskanten. Delefilteret plasserer du bak på dørtrekket. Så det blir ikke mer enn 50-60cm kabel du trenger til diskanten.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
          Det blir alltid bedre med ekstern forsterker. Men du kan fint drive disse settene med spilleren.

IS130 er veldig enkel å koble opp. Der bruker du de orginale kablene som ligger til de orginale diskantene og basshøyttalerne i døra. Delefilteret sitter integrert i elementene. PS130 har separate filter. Så der må du bruke den orginale ledningen til basshøyttaleren i døra og legge opp en ny kabel fra delefilteret til diskanten. Delefilteret plasserer du bak på dørtrekket. Så det blir ikke mer enn 50-60cm kabel du trenger til diskanten.

Tusen takk for svar! hjalp masse! Bestille nok IS 130 og høgtalarovergang i løpet av veka, og so får eg sjå om eg får da til!

Kunne forresten også spurt om du trur da blir ein stor forbedring med desse høgtalarane enn dei orginale? Passar detta bra til 2x12" i bagasjerommet og?
          Last edited by H3ggi; 13-11-2012, 12:21.

Comment

Det blir veldig mye bedre med disse, kontra orginalene.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Reknar med det er eit sett eg kjøper? altså at eg ikkje treng kjøpa to stykk

Comment

ja, det er et par høyttalere og høyttaleradapterne er også i par. Så alt du trenger.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Working...
                X