Fikk se, høre og kjenne dette monsteret idag. Spiller rått! Må oppleves, utrolig fint og igjennomført bygg! Og nye designet i bagasjerommet var virkelig porno! Takk for besøket!
Takk for det Stig! Må ærlig innrømme at ditt bygg oppleves som mer brutalt. Det er helt vanvittig hvor godt det kan bli med moderat effekt og sinnsyk kasse.
Har jobba litt med finnish baki, begynner å bli bedre.
Jeg kan også varsle at etter konk 01.Aug vil alle 12" og 8" legges ut for salg til helt idiotisk lav pris!
VELDIG synd jeg ikke hadde mulighet å høre anlegget ditt når du kjørte forbi Trondheim
Skal du oppgradere til heftigere subber..?
Passerer Trøndelagen i morra rundt lunch på tur opp igjen! Bare å pm'e mobilnr hvis du skal ha demo!
- skal ha ny bil og nytt bygg. Det blir nok annerledes, men garantert moro.
Kimafro; jeg er snart i Porsgrunn men har ikke nummeret ditt hehe!
Omtrent slik ser det ut per nå. Fikk rydda opp litt baki der, festet kabling, trekt litt med filt samt montert plexi-vindu før treffet forrige helg.
Personlig ble jeg noenlunde fornøyd med baksiden av veggen til slutt. Ikke alle som liker stilen, men det var noe slikt jeg ønsket.
To av subwooferne har ikke vært med på leken den siste tiden (tror nok bare koblingene har løsnet et sted, de er ikke sprengt), så målingene i Finnsnes sist helg ble gjort med 6stk i drift. Hva det ble målt på EMMA sangen husker jeg ikke (ca 146ish med åpne dører).
Men jeg prøvde deretter å tyne det som var mulig på egen musikk. Klarte ikke mer enn 152,9db. Dette er jeg ikke så veldig fornøyd med, trodde den skulle være god for opptil ca154 på ruta, men nei. Låt det bedre enn fire x LIB15" på ca samme effekt? JA, helt klart - stod det i forhold til kostnaden på ombygginga? DEFINITIVT IKKE. Acoustics is a bitch.... Og man lærer hele veien.
Junior imponerte bra på treffet med 154 i ruta på sine to stk DD 15"!
Magefølelsen sier at jeg har en del box raise. Videre kan det fint tenkes at utstrakt eksperimentering med porten kunne gitt resultater, port øverst i veggen skal uansett ikke være særlig optimalt for å måle høyt ifølge selvutnevnte "eksperter" på SMD.
Dette markerer igrunnen slutten for dette bygget. Det har vært morsomt og krevende med så svær vegg, og så mange elementer. Jeg er blitt litt lei av å bygge i Pajeroen, som ellers er en helt fenomenal bil. Neste prosjekt er allerede under planlegging. Det blir en litt rimeligere bil av hensyn til å gi meg større frihet til radikale tiltak i jakten på feit høy lyd. I tillegg vil jeg nok prioritere å ikke gjøre så inmari mange valg som gir meg titusen minuspoeng i en ESPL-konkurranse..
Vil bare si det folkens; vegg er skam-tøft og artig. Men det er en forbanna stor jobb!
Usivilisert Pajero sier takk for meg!
riving av veggen starter i disse dager og elementer vil legges ut for salg .
Stand by for nytt prosjekt... Som blir annerledes, men garantert ikke kjedelig!
Som nevnt tidligere, nye designet baki blei skikkelig bra! Meget artig prosjekt som har vært veldig gøy å følge, og takker så mye for at du tok turen nedover. Synd om det ikke blei helt som du håpet..
Gleder meg MYE til neste prosjektet ditt, det blir spennende!
Håper du vertfall kjører ut resten av sesongen vertfall før du gir deg med Pajeroen👍
Tøft å tørre å satse på så stor vegg! Men såm du sier er det MYE!! Arbeid.
Håper vi sees i Tromse den 22 vertfall 😊👍
150 km/t Problem............150 DB No Problem.............
Comment