Da har jeg hentet bilen fra lakk igjen og lakkereren har vært så snill å polere bilen 3 ganger for meg så nå glinser den fælt!
RS2 skjørtene er montert og ene dørsiden er ferdig trekt. Lar bildene tale for seg selv :
Kult prosjekt du har her. Mye bra håndverk må jeg si. Likte både dørene, dashen og subkassa di.
Forøvrig, støtter forslaget om vindu i subben. Lagde vindu selv nylig og syntes ikke det var så alt for ille med arbeid. Jeg brukte 8mm vanlig glass jeg fikk kappet til av en glassmester for en billig penge. Glasset er dønn solid, så 8mm holder i massevis.
Kult prosjekt du har her. Mye bra håndverk må jeg si. Likte både dørene, dashen og subkassa di.
Forøvrig, støtter forslaget om vindu i subben. Lagde vindu selv nylig og syntes ikke det var så alt for ille med arbeid. Jeg brukte 8mm vanlig glass jeg fikk kappet til av en glassmester for en billig penge. Glasset er dønn solid, så 8mm holder i massevis.
Tusen takk for det! Digger prosjektet ditt også selv om jeg er dårlig til å kommentere!
Ja jeg blir "desverre" mer og mer enig i at jeg savner et vindu i kassa! Så får se om en ikke får gjort noe med dette
Siden jeg ikke er så dreven med porter i basskasser så lurte jeg på en ting:
Dag Johansen anbefalte en port på 11cm x 11cm x 35cm lang som da blir 120cm2.
Men PSP4 porten jeg har er 10cm i diameter, bør jeg da forlenge den de 3cm jeg mangler for at porten fremdeles skal bli 120cm2 ??
Comment