Announcement

Collapse
No announcement yet.

svane91 golf mk4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det er minst 100 arbeids timer og er ikke ferdig enda. Så det blir sikkert 300-400timer igjen så jeg blir sikkert fornøyd til slutt. Vet enda ikke hvordan subber jeg blir og bruke får har solgt kickeren.
    Og hvordan dør trekkene blir.
    MVH Mats S. Erdal

Comment

Originally posted by svane91 View Post
      Det er originalt på bilen. Bare jeg ville ha kobber stang der.
      Er du ute etter sånn så har jeg på dele bil som jeg skal vrake snart.
      Det så utrolig kjekt ut ^^
      Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

Originally posted by Jørgen View Post
        Det så utrolig kjekt ut ^^
        Jeg tenker sånn at er det noe man skal gjøre så skal man gjøre alt sånn at det er overkill. Så slepp man å gjøre det på nytt vist man skal ha større. Det ser jo bra ut også men blei ikke helt fornøyd inni den. Men det er jo ingen som skal se inni den men det tok noen lenger tid en jeg trude får det var ikke så lett og bore når kobber stanga ble varm. Er no greit nok så gidder ikke å lage den på nytt
        MVH Mats S. Erdal

Comment

Originally posted by Jørgen View Post
          Hvor har du fått tak i denne?
          Det er en del VAG produkter som har denne finnes i Polo også

Comment

Jeg trur de blir brukt i passat også.
            MVH Mats S. Erdal

Comment

Jeg har funnet ut at det var lett og få lyd i bilen nu. Prøvde men 10" jl audio w0 subben jeg brukte til hus subb. Det spillte som h....... så lenge subben levde får den likte ikke rundt 700rms på musikk. Så må se om jeg får tak i en ny. Får alle er så opptatt av watt av de som her anlegg i bilen sin her i Finnmark
              MVH Mats S. Erdal

Comment

jeg ble og selge slox subben. så nu har jeg tengt på 3 styk 8". å trur det blir 3 sundownaudio sa 8 v2 extreme SPL. har enda lyst til å stile i W2 klassen.
                noen som vet om noen som har erfaring med sa8 subbene??
                MVH Mats S. Erdal

Comment

Jeg har ingen erfaring med de subbene. De er ganske dyre, tunge, pene å se på, og sikkert gode. Kan ikke forstå hvorfor du vil ha tre stk. Det må da være lettere mtp impedans å benytte fire stk.
                  De koster ca det dobbelte av LIB sine 8"subber, men har lavere følsomhet og høyere belastbarhet.
                  never enough!

Comment

Di er jo litt dyre men har sed å lest mye om dem å di virker råe. Tengte at jeg skulle ha 1 forsterker på hver av di så.
                    MVH Mats S. Erdal

Comment

Noen spesiell grunn til at du vil ha 3x8" og ikke ett større element?

Comment

Originally posted by trustno1 View Post
                        Noen spesiell grunn til at du vil ha 3x8" og ikke ett større element?
                        Jeg vil holde meg i W2 klasse i EMMA. Så da blir det 3x8 for alle har dobbel 10 eller enkel 12. Så vil prøve noe som ikke så mange har. Å får at jeg skal se hva det klarer å spille med di.
                        MVH Mats S. Erdal

Comment

Hei har fått gjort litt med bilen. For jeg fikk en pakke fra LIB som inne holt 30m rød 53mm2 kabel og 4 automatsikringer. Så får vel legge ut noen bilder.

Må gjøre dette får og få 3 kabler på pluss siden på dynamoen 

Minus fra dynamoen til batter og bak. 6 kabler på minus.

Minus under batteriet foran 

Siringen fra dynamoen. Å det blir 3 til bak over :P
                          Last edited by svane91; 07-08-2013, 00:47.
                          MVH Mats S. Erdal

Comment

har fott gjort litt med bilen. har strekt opp 3 strek +kabler.
                            og stripsa kablene.

kablene limt og tapet

fylte opp med aku-matt der jeg fjernet for og lime

litt dårlige bilder

MVH Mats S. Erdal

Comment

Fikk endelig gjort noe så legger ut noen bilder.
                              Og jeg tengte og lege ut noen bilder av hvorden jeg har gjort på termineringen.
                              Og jeg fikk bynt med dørene. Men blei fri for polyester så fikk ikke støpt dørpanelene.

MVH Mats S. Erdal

Comment

Dette har du lagt mye arbeid i ser jeg, all honnør til deg for pågangsmot ! Stå på, ser frem til fortsettelsen

Comment

Working...
                                X