Da var det nesten 4 mnd siden jeg kjøpte meg en 1965 boble.
Etter å ha hatt en passat med 3x12" i et og et halvt år, begynner jeg å savne slaget fra subbene og høy musikk fra dørene.
Nå starter jeg fra bunnen av, bobla har ikke noe som helst for "anlegg".
Planer:
Spiller - Pioneer DEH-X8500DAB - bestilt
Frontsett - 2x MTX RTX658 og 2x MTX RTX2BT - bestilt
Subber - 2x Sundown Audio SA8V2D2
Forsterker - ?
Kommer til å starte med å drive frontsettet direkte fra spiller frem til jeg finner ut hvordan forsterker jeg skal ha. bare å komme med innskudd burde være 4x100W minst og helst ikke så alt for dyrt. kjøper gjerne brukt om det fungerer.
trenger også tips om forsterker til subbene. de skal drives i 2ohm og har total rms på 1000W
Subbene er ikke bestilt enda, men blir bestilt når jeg får lønn på konto.
skal lage en portet kasse på ca 60L, som skal stå bak baksetet.
er ikke helt sikker på hvordan kassen skal bli. tror det blir en kasse med støpt "topplate" så jeg få vinklet subbene litt framover og inn mot midten.
ingenting er fastslått enda, så bare kom med innspill på hva dere syns burde bli gjort/endret på
Etter å ha hatt en passat med 3x12" i et og et halvt år, begynner jeg å savne slaget fra subbene og høy musikk fra dørene.
Nå starter jeg fra bunnen av, bobla har ikke noe som helst for "anlegg".
Planer:
Spiller - Pioneer DEH-X8500DAB - bestilt
Frontsett - 2x MTX RTX658 og 2x MTX RTX2BT - bestilt
Subber - 2x Sundown Audio SA8V2D2
Forsterker - ?
Kommer til å starte med å drive frontsettet direkte fra spiller frem til jeg finner ut hvordan forsterker jeg skal ha. bare å komme med innskudd burde være 4x100W minst og helst ikke så alt for dyrt. kjøper gjerne brukt om det fungerer.
trenger også tips om forsterker til subbene. de skal drives i 2ohm og har total rms på 1000W
Subbene er ikke bestilt enda, men blir bestilt når jeg får lønn på konto.
skal lage en portet kasse på ca 60L, som skal stå bak baksetet.
er ikke helt sikker på hvordan kassen skal bli. tror det blir en kasse med støpt "topplate" så jeg få vinklet subbene litt framover og inn mot midten.
ingenting er fastslått enda, så bare kom med innspill på hva dere syns burde bli gjort/endret på
Comment