Announcement
Collapse
No announcement yet.
STD Omega Bygg
Collapse
X
-
Hadde vist ikke nevnt det her som jeg trodde men hadde et spesifikt mål om å spille hvertfall ned til 25hz, da med en spesiell sang i tanktene. Spiller bra ned til 24hz ihvertfall på de sangene jeg har, så mål oppnådd
Nå trenger jeg bare å mangedoble effekt
Tar bilder når det blir lyst ute igjen
Comment
-
Originally posted by zxsonnyxz View PostHadde vist ikke nevnt det her som jeg trodde men hadde et spesifikt mål om å spille hvertfall ned til 25hz, da med en spesiell sang i tanktene. Spiller bra ned til 24hz ihvertfall på de sangene jeg har, så mål oppnådd
Nå trenger jeg bare å mangedoble effekt
Tar bilder når det blir lyst ute igjen
Comment
-
Funker greit oppover også disse subbene, men selvølgelig ikke med heelt det samme "skyvet". Er veldig fornøyd med hvordan den spiller, kan fort bli all time favoritt kasse.
Ja blir mer smooth port etter hvert
Tror jeg må bestille litt kabler så jeg kan sette inn større forsterker. Var også litt i kontakt med han som selger blant annet lib 3500 her, det hadde nok vert en passelig forsterker til meg.
Comment
-
Kanskje du må bygge en kasse til meg til sommeren
Svært fin den der Synd at Mercedes'en krever all oppmerksomhet hver gang vi møtes
Kjempe fin kasse[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Har handlet LIB 3500.1 av tommen her på forumet som kommer i løpet av et par uker, så da setter jeg den og LIB subbene i bilen snart Må da får ordnet litt større strømkabler og kobler subbene i 4 ohm til jeg får litt mer strøm på plass
DD subbene og Alpine forsterkeren er i ferd med å selges videre
Comment
Comment