Radical - BMW E90
Morel Ultimo Titanium

Announcement

Collapse
No announcement yet.

STD Omega Bygg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ser ikke bra ut men skal bli bedre

Comment

• Kommer seg nu

Comment

• Nu skal det prøves lyd på vanvittige 250w

Comment

• Pen kasse!! Følger med 😎

Comment

• Hadde vist ikke nevnt det her som jeg trodde men hadde et spesifikt mål om å spille hvertfall ned til 25hz, da med en spesiell sang i tanktene. Spiller bra ned til 24hz ihvertfall på de sangene jeg har, så mål oppnådd

Nå trenger jeg bare å mangedoble effekt

Tar bilder når det blir lyst ute igjen

Comment

• Comment

• Meget bra bygd kasse..!
                Masse inspirasjon..

Comment

• Originally posted by lyd View Post
                  Meget bra bygd kasse..!
                  Masse inspirasjon..
                  Takker og bukker

Comment

• Originally posted by zxsonnyxz View Post
                    Hadde vist ikke nevnt det her som jeg trodde men hadde et spesifikt mål om å spille hvertfall ned til 25hz, da med en spesiell sang i tanktene. Spiller bra ned til 24hz ihvertfall på de sangene jeg har, så mål oppnådd

Nå trenger jeg bare å mangedoble effekt

Tar bilder når det blir lyst ute igjen
                    Spiller forresten 23hz bra også

Comment

• Holy crapfuck det var ei svær og kul kasse! Hvor langt opp i frekvens funker den da? Lekkert design. Pusse avrundinga i porten mer kanskje... For incredible smoothness and airflow!?
                      never enough!

Comment

• Funker greit oppover også disse subbene, men selvølgelig ikke med heelt det samme "skyvet". Er veldig fornøyd med hvordan den spiller, kan fort bli all time favoritt kasse.

Ja blir mer smooth port etter hvert

Tror jeg må bestille litt kabler så jeg kan sette inn større forsterker. Var også litt i kontakt med han som selger blant annet lib 3500 her, det hadde nok vert en passelig forsterker til meg.

Comment

• Kanskje du må bygge en kasse til meg til sommeren

Svært fin den der Synd at Mercedes'en krever all oppmerksomhet hver gang vi møtes

Kjempe fin kasse
                          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Regner med det

Comment

• Har handlet LIB 3500.1 av tommen her på forumet som kommer i løpet av et par uker, så da setter jeg den og LIB subbene i bilen snart Må da får ordnet litt større strømkabler og kobler subbene i 4 ohm til jeg får litt mer strøm på plass

DD subbene og Alpine forsterkeren er i ferd med å selges videre

Comment

• Meget god forsterker dette Knallfornøyd jeg i allefall..
                                VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Working...
                                X