Heyo! Da skal man få laget en prosjekt tråd...
Kan vell si litt om bilen...
98' Omega STV
2.0i 16v (x20xev) 136Hk
LSD diff
Originalxenon
++++++++++++
Over på stereosiden er det:
Spiller: Sony CDX 740UI (skal byttes ut med tiden)
Frontsett: Focal ISN 165
Bakdører: Focal IS****** 5,25" fulltoner (skal byttes ut med tiden)
Kabelsett: Cadence united 25kvadrat (skal byttes ut med tiden)
Monoblokk: JBL GTO 14001
Sub: Cadence ZRS 1000_12 (2ohm)
Kondensator: Rockford Fosgate 10F hybrid
Bilen ble kjøpt etter 5år på plenen, motor hadde regreim havari!
Nye lykter ble kjøpt.
Eksos ble byttet hele veien.
Nye xenonfølere
alt av bremser byttet
clutch ble byttet
bla bla bla bla bla dere skjønner tegninga... over 50k i deler for å få den på veien...
Hopper tilbake til bilstereo jeg, prøve å holde meg innenfor hva forumet i all hovedsak fokuserer på...
Utgangspunktet:
Så hadde noen styrt på med bilstereo tidligere og ødelagt antennekabelen... Den måtte loddes på ny, trangt som F og et par svidde fingre seinere så var den på plass....
Demontere midtkonsoll og strekke opp kabelen til basskontrollen
Montere Focal foran og bak... Litt smygreklame:
OEM look er noe jeg liker, med små modifiseringer :P
Hadde ikke dørlys originalt, men kablene lå i døren så måtte jo finne på noe....
Tegne ny kasse til bilen da den gamle var stor stygg og bråkte for mye...
Meh, ikke helt fornøyd.... Ny kasse som da ble det faktiske resultatet... Det eneste som ikke ble med var forhøyningsringen rundt elementet...
Og så ferdig i bilen... Ser ut som om det er kjempedårlig fargematching, meeen det ser bedre ut i virkeligheten.
Spagettirot bak kassen, blir nok noen endringer i kabelføringer og oppgradering av kabler med tiden!
Så langt har jeg kommet...
med tiden kommer det nok en 4kanaler til å drive Focal'ene også!
Kom over en Alpine IDE-178BT til en fornuftig pris.... Noen som har noen tanker om denne? Den har både rattkontroll, skjerminterface for å kunne koble til multidisplayet i bilen og BT.. altså alt min spiller ikke har....
Vi høres
Kan vell si litt om bilen...
98' Omega STV
2.0i 16v (x20xev) 136Hk
LSD diff
Originalxenon
++++++++++++
Over på stereosiden er det:
Spiller: Sony CDX 740UI (skal byttes ut med tiden)
Frontsett: Focal ISN 165
Bakdører: Focal IS****** 5,25" fulltoner (skal byttes ut med tiden)
Kabelsett: Cadence united 25kvadrat (skal byttes ut med tiden)
Monoblokk: JBL GTO 14001
Sub: Cadence ZRS 1000_12 (2ohm)
Kondensator: Rockford Fosgate 10F hybrid
Bilen ble kjøpt etter 5år på plenen, motor hadde regreim havari!
Nye lykter ble kjøpt.
Eksos ble byttet hele veien.
Nye xenonfølere
alt av bremser byttet
clutch ble byttet
bla bla bla bla bla dere skjønner tegninga... over 50k i deler for å få den på veien...
Hopper tilbake til bilstereo jeg, prøve å holde meg innenfor hva forumet i all hovedsak fokuserer på...
Utgangspunktet:
Så hadde noen styrt på med bilstereo tidligere og ødelagt antennekabelen... Den måtte loddes på ny, trangt som F og et par svidde fingre seinere så var den på plass....
Demontere midtkonsoll og strekke opp kabelen til basskontrollen
Montere Focal foran og bak... Litt smygreklame:
OEM look er noe jeg liker, med små modifiseringer :P
Hadde ikke dørlys originalt, men kablene lå i døren så måtte jo finne på noe....
Tegne ny kasse til bilen da den gamle var stor stygg og bråkte for mye...
Meh, ikke helt fornøyd.... Ny kasse som da ble det faktiske resultatet... Det eneste som ikke ble med var forhøyningsringen rundt elementet...
Og så ferdig i bilen... Ser ut som om det er kjempedårlig fargematching, meeen det ser bedre ut i virkeligheten.
Spagettirot bak kassen, blir nok noen endringer i kabelføringer og oppgradering av kabler med tiden!
Så langt har jeg kommet...
med tiden kommer det nok en 4kanaler til å drive Focal'ene også!
Kom over en Alpine IDE-178BT til en fornuftig pris.... Noen som har noen tanker om denne? Den har både rattkontroll, skjerminterface for å kunne koble til multidisplayet i bilen og BT.. altså alt min spiller ikke har....
Vi høres
Comment