Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ooh, pent
    Mvh
    Rolf Try Nygård

Comment

• fytte! Hvordan føles det å sitte inne i bilen når du vrir volumet på full guffe da?

Comment

• Originally posted by Cerwin_ View Post
        fytte! Hvordan føles det å sitte inne i bilen når du vrir volumet på full guffe da?
        En som mente at det føltes som å kjøre motorsykkel i 200 uten hjelm..
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• har han prøvd det da?
          www.eirikaspaas.com

Comment

• Originally posted by klovnster View Post
            har han prøvd det da?
            Hvem har ikke det?
            Jonas Tautra

Comment

• haha! gromt! Hva heter den sangen du spiller først på den siste videon da? Må prøve den jeg også;P

Comment

• Hvilken sub er det der?
                Det ser ut som en DD 35** eller en AuioQue HD3Q. Men det er ikke samme "myk-deler"

Men det er da akkurat samme motor og kurv da:S
                Pioneer - Hertz - Zealum
                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

• Det er en Focus sub tar jeg ikke helt feil
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

Comment

• Originally posted by Cerwin_ View Post
                    haha! gromt! Hva heter den sangen du spiller først på den siste videon da? Må prøve den jeg også;P
                    Er Rednex - Wish you were here. Men har selv lagt til litt brumling med audacity på den
                    Jonas Tautra

Comment

• Originally posted by PikoFlex View Post
                      Hvilken sub er det der?
                      Det ser ut som en DD 35** eller en AuioQue HD3Q. Men det er ikke samme "myk-deler"

Men det er da akkurat samme motor og kurv da:S
                      Er et Focus Acoustic element. Etter det jeg vet det eneste i landet. Chassiet er samme som Audioque, DD og mange flere nå bruker. Motoren er nok mer lik audioque enn DD uten å vite sikkert. Blir spennende å teste dette elementet, førsteinntrykket er i allefall helt suverent.

Vurderer sterkt å bytte ut subbene i puntoen til slike nå. Om det skjer, så blir det 12" elementer denne gangen i en litt annerledes kasse. Vi får se utover våren. Målet er å klare over 150dB i bassrace med flere enn et par sanger som passer annlegget perfekt
                      Last edited by Hifonic; 27-03-2008, 14:42.
                      Jonas Tautra

Comment

• Originally posted by Hifonic View Post
                        Er Rednex - Wish you were here. Men har selv lagt til litt brumling med audacity på den
                        Heh, okey;9 takker!

Comment

• Da har jeg testa den nye loddebolten.

Ja, det er kretskortet til instrumentene

Var samme farge som på de knappene nede i høyre hjørne før. Men synes hvitt ser en smule bedre ut Skal også bytte på de knappene i midtkonsollen.

Og de små målerne midt på instrumtene skal være litt svakere enn de andre, men den på venstre side må ha tatt skade under lodding da den så vidt lyser. Skal også fikses
                          Jonas Tautra

Comment

Er et Focus Acoustic element. Etter det jeg vet det eneste i landet. Chassiet er samme som Audioque, DD og mange flere nå bruker. Motoren er nok mer lik audioque enn DD uten å vite sikkert. Blir spennende å teste dette elementet, førsteinntrykket er i allefall helt suverent.

Vurderer sterkt å bytte ut subbene i puntoen til slike nå. Om det skjer, så blir det 12" elementer denne gangen i en litt annerledes kasse. Vi får se utover våren. Målet er å klare over 150dB i bassrace med flere enn et par sanger som passer annlegget perfekt
                            Ok skjønner! Hvordan var prisen på elementet der egentlig? Sende det over PM?
                            Hvordan synes du oppbygginga av subben var i forhold til DD da? Den ser jo helt skjønn ut egentlig! Kunne tenkt meg en AudioQue 10" av samme serie men spørs hvordan de der to er i pris!?
                            Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

• Originally posted by PikoFlex View Post
                              Ok skjønner! Hvordan var prisen på elementet der egentlig? Sende det over PM?
                              Hvordan synes du oppbygginga av subben var i forhold til DD da? Den ser jo helt skjønn ut egentlig! Kunne tenkt meg en AudioQue 10" av samme serie men spørs hvordan de der to er i pris!?
                              Pris må du nesten ta med norsk importør når det er på plass. Det er klart ikke samme nivå som DD på disse elementene, men det er ikke prisen heller, såpass kan jeg si
                              DD har jo lagt mer arbeid i motor, og da tenker jeg på kjøling. Vanskelig å si hvor bra elementet holder seg før jeg har fått testet det.
                              Men du får ikke denne modellen fra Focus i 10". Da må du kjøpe Black serien som har litt mindre motor og annen chassis.

Håper vi har importør på plass kjapt
                              Jonas Tautra

Comment

Pris må du nesten ta med norsk importør når det er på plass. Det er klart ikke samme nivå som DD på disse elementene, men det er ikke prisen heller, såpass kan jeg si
                                DD har jo lagt mer arbeid i motor, og da tenker jeg på kjøling. Vanskelig å si hvor bra elementet holder seg før jeg har fått testet det.
                                Men du får ikke denne modellen fra Focus i 10". Da må du kjøpe Black serien som har litt mindre motor og annen chassis.

Håper vi har importør på plass kjapt
                                Håper jeg også! Så jeg får se på litt pris
                                Skal se litt på hjemmesiden (om de har da) hvordan de er også videre!
                                Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Working...
                                X