Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
-
-
Originally posted by Hifonic View PostKan vel legge til litt info i tillegg til det Nils kom med
b21 og den er beige. Det er vel det viktigste..
Og JA! den heter Pedro!
Perfekt til extreme...TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
Det der dekket må nå ta i skjermen både oppe og bak, kanskje til å med på insiden?[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Originally posted by RoBoXKnekt nedre bærearm?
Trodde bærearmen var knekt, men så jo at bærekula hadde hoppa av(!!!) Bolten som sperrer den på plass var fått et fint hakk i seg slik at kula bare kunne hoppe av..
Men satt inn skikkelig bolt nå så den er oppe og går igjen Politiet lurte på hva faen jeg holdt på når bilen sto jekket opp i hele froten og jeg lå under og satt på plass drivakselen midt i et kryssJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Da er det bass i bilen igjen for første gang på lenge
To stk DD 1508 i 68l netto med en 6" aeroport. Og jeg er imponert over de her små sakene!
Spiller dypt og med trykk. Men tror kassa er i største laget siden det mangler trykk over 50hz. Men sånn egentlig er det jo der midbassene tar over
Skal måle med termlab senere og prøve å gjøre kassa mindre og korte ned på porten.Jonas Tautra
Comment
-
Driver de med 5w monoblokk
På Young Yeezy - Hypnotize kommer de dypeste tonene av beaten med mest trykk.. så tror ikke jeg har helt lineær responsJonas Tautra
Comment
Comment