var lei termlab
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Da har jeg montert litt i bilen.
NSB90 foran
NSB90 bak
Noe koblingsgreier
Nye jordingspunkter. Tilsammen 3 50mm2 jordingskabler baki bilen.
hmmm
Bilen avslått på full volum.
Nå må jeg få oppgradert til heftigere dynamo og kjøpe en vedlikeholdslader til batteriene. Etter det kan man begynne å bygge litt skikkelig bass i kjerraJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Da skjer det litt igjen snart. Har to subber på vei i posten og har henta spon og mdf. Må bli litt blanding da en plate mdf koster 657kr her oppe i nord
Men blir en god del forsterkninger i denne kassa , har handlet inn 2x2" lekter og polyester. Tror ikke denne kassa går i bilen uten hjelp når den er ferdig.
Og ja, baksetene ryker nå.
Vært å målt baki bilen nå og skal installere bassbox pro slik at jeg slipper å tegne kassa i hodet slik jeg gjorde på jobb i dag Så straks poster jeg vel mål på den kassa jeg skal begynne på..Jonas Tautra
Comment
-
Ser ut til at kassa havner på 400 liter netto med moderat port avstemt til 30hz til å begynne med. Blir mulig å foranre på porten etter at kassa er ferdig også om den blir for litenJonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostSer ut til at kassa havner på 400 liter netto med moderat port avstemt til 30hz til å begynne med. Blir mulig å foranre på porten etter at kassa er ferdig også om den blir for litenPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by Alta Bilstereo View Postskummelt prosjekt. Peis påJonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostSkal love at det peises på fremover Og skal virkelig prøve å komme meg på et treff her i nord neste år altså!Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Var de batteriene bra? jeg har fått tilbud om og kjøpe et på jobben ubrukt for 600 bare at det ikke er helt likt http://www.threeriversmarine.net/cat...66/2234241.htm ta en titt og fortell meg om det er bra ser det koster over 1000 lappen så regner med at 600 er veldig bra pris.*Protec DVD/CD/MP3 head unit
*Complete SS kit front and rear on a SS - 4 chan
*Soundstream SPLX 12" woofer
*driven by a PLAD3300D mosfet mono
Comment
-
Originally posted by A.R View PostDet her kommer til å bli rått! L7 spiller svinerått Og du skal ha 4?
Planen er 4 stk utover vinteren ja.Jonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Soundstream View PostVar de batteriene bra? jeg har fått tilbud om og kjøpe et på jobben ubrukt for 600 bare at det ikke er helt likt http://www.threeriversmarine.net/cat...66/2234241.htm ta en titt og fortell meg om det er bra ser det koster over 1000 lappen så regner med at 600 er veldig bra pris.Jonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Soundstream View PostVar de batteriene bra? jeg har fått tilbud om og kjøpe et på jobben ubrukt for 600 bare at det ikke er helt likt http://www.threeriversmarine.net/cat...66/2234241.htm ta en titt og fortell meg om det er bra ser det koster over 1000 lappen så regner med at 600 er veldig bra pris.
@ Soundstream:
Hvor får du kjøpt de der batteriene henn?
Btw Hifonic!
Blir svinebra det derPioneer - Hertz - Zealum
Comment
Comment