Originally posted by A.R
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Originally posted by Hifonic View PostHar tenkt i retning 180-200A. Har liksom plass til evig stor dynamo, men spørs om det er kompatibelt med liten motor..Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
180-200 amp sikring er vell ikke normalt? Ser at flere har automatsikring på 100-120 amp.. Hvorfor trekker den lille rotta di så mye mer?Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Originally posted by NeDD View Post180-200 amp sikring er vell ikke normalt? Ser at flere har automatsikring på 100-120 amp.. Hvorfor trekker den lille rotta di så mye mer?
Har ikke noe enormt strømtrekk foreløpig, men utover vinteren er det sjangser for at det blir noen hundre ampere trekkJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Hadde en 200A fra Excessive Amperage i gamlebilen min, en 85 modell corolla hatchback. Funka greit det, hadde aldri noe tull med ledningsnett eller noe Måtte klure litt med festebrakket selv men trengte bare forlenge den ene så passa den fint. Hvor mye strømtrekk jeg hadde maks vet jeg ikke men hadde blant annet Dark blue 1000.2 en gang og Kicker KX1200.1 en annen periode uten noe problem
Huska at noen målte ut hvor mye hest en taper om dynamoen lader fullt og det fant han ut at var 4.5 gamp
Comment
-
Originally posted by Odd Hauge View PostHadde en 200A fra Excessive Amperage i gamlebilen min, en 85 modell corolla hatchback. Funka greit det, hadde aldri noe tull med ledningsnett eller noe Måtte klure litt med festebrakket selv men trengte bare forlenge den ene så passa den fint. Hvor mye strømtrekk jeg hadde maks vet jeg ikke men hadde blant annet Dark blue 1000.2 en gang og Kicker KX1200.1 en annen periode uten noe problem
Huska at noen målte ut hvor mye hest en taper om dynamoen lader fullt og det fant han ut at var 4.5 gamp
4,5 gamp er ikke sååå ille Har jo 80 å ta av hahaJonas Tautra
Comment
-
Forvent oppdatering her på søndagen
Noen som tør tippe hva det kommer bilde av da?
Ingen fra team lydtrykk.no får svare på denneJonas Tautra
Comment
-
de 2 siste 15" innstalert?Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by A.R View Postde 2 siste 15" innstalert?
Bildene kommer nå!
Nei nå
Min nye pimp daddy vogn
Og skikkelig pimp tak også
Nettopp vært å fresa rundt med den og må si de går bra de små tasseneJonas Tautra
Comment
Comment