Kan komme å legge "kabler" jeg. Tverrsnittet varierer nok endel, og selve trekkinga er bokstavelig talt en drittjobb, men du skal få dem free of charge
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Høres bra ut Techpoint!
En kompis mente jeg skulle dele bilen i to og isolere de fra hverandre så hadde jeg pluss og minus hehe
Men har nå vaska bilen og hengt opp rosa wunderbaum
Skal hore opp bilen litt mer i morgen og muligens rive ut interiøret for å bli kjent med bilen. Og har jeg nevnt at xenon er på vei?
Kanskje jeg skulle lagd egen tråd for pandaen?Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostHøres bra ut Techpoint!
En kompis mente jeg skulle dele bilen i to og isolere de fra hverandre så hadde jeg pluss og minus hehe
Men har nå vaska bilen og hengt opp rosa wunderbaum
Skal hore opp bilen litt mer i morgen og muligens rive ut interiøret for å bli kjent med bilen. Og har jeg nevnt at xenon er på vei?
Kanskje jeg skulle lagd egen tråd for pandaen?Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by epifant View PostKan komme å legge "kabler" jeg. Tverrsnittet varierer nok endel, og selve trekkinga er bokstavelig talt en drittjobb, men du skal få dem free of chargeJonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostHvordan var servicen til den sjappa? Tok det lang tid å få dynamoen?
4,5 gamp er ikke sååå ille Har jo 80 å ta av haha
Comment
-
Da har jeg montert Epicenter i Puntoen. Litt moro, men mista masse av den dypeste bassen pga innebygd subsonic filter som bare kan justeres ved å kjøpe nye moduler til å ha inni apparatet. Litt skuffende egentlig når man kjøper noe for å få mer dypbass av vanlig musikk og så mister man all skikkelig dyp bassJonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostDa har jeg montert Epicenter i Puntoen. Litt moro, men mista masse av den dypeste bassen pga innebygd subsonic filter som bare kan justeres ved å kjøpe nye moduler til å ha inni apparatet. Litt skuffende egentlig når man kjøper noe for å få mer dypbass av vanlig musikk og så mister man all skikkelig dyp bass
Du må justere rett i alle fall! Leste om noen på et anna forum som hadde et slikt problem, men de fikk det til bare de gjort alt "rett"!
Men jeg er ikke helt sikker på de epicenterene da, er ikke så kjent med de jeg, bare noe jeg har lest!Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by A.R View PostDet er jo snodig da, den skal jo rekonstruere bass da!
Du må justere rett i alle fall! Leste om noen på et anna forum som hadde et slikt problem, men de fikk det til bare de gjort alt "rett"!
Men jeg er ikke helt sikker på de epicenterene da, er ikke så kjent med de jeg, bare noe jeg har lest!
Og om man ikke kan justere epicenter så kan man bare gå å hoppe foran en unge med trehjulssykkel og håpe du dør. For det er to hjul å snurre på og du hører hva som skjer..
Veel, må prøve å få tak i ny modul å sette inn slik at jeg får justert ned subsonic. Ble litt kjedelig uten dypbass..Jonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostJoda, den pumper ut masse guffe i 33-37hz området om jeg så vil. Men subsonic filteret er på 33hz. Og jeg kan justere den til å "lage" bass ned til 27hz. Ser ikke helt logikken når filteret er på 33hz, men.
Og om man ikke kan justere epicenter så kan man bare gå å hoppe foran en unge med trehjulssykkel og håpe du dør. For det er to hjul å snurre på og du hører hva som skjer..
Veel, må prøve å få tak i ny modul å sette inn slik at jeg får justert ned subsonic. Ble litt kjedelig uten dypbass..
Er det Epic 150/160 eller The Epicenter du har?Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostEr nok bare epicenterPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by A.R View PostOk, vurderer Epic 150, så håpa at du kunne si meg om det var noe tess heheJonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostEr vel like greit å kjøpe epic 160 da? Måleren på den er vel ikke kjent for å være så presis og konsistent. Men klart, gir jo en viss pekepinne
Jepp skal se på priser, men blir ikke nå uansett! ja satser vel på epic-160 da!
Men skal ikke spørre flere domme spørsmål!
Få opp bilder av pandan da mann!Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
Comment