Originally posted by Hifonic
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
-
Originally posted by Hifonic View PostDe som kjenner termlab ser fort hvilke frekvenser som er brukt
Målt i Puntoen, ikke Panda..
uansett nice score daSom kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by Odd Hauge View PostDigger Puntoen
Hvordan deler du alt fremme for å få det til? Har en P88RS selv og lurer på hvordan jeg skal få til diskant-mellomtone-midbass på den siden den omtrent er det samme som 8600
Deler diskant og mellomtone passivt med delefilter fra et focal frontsett.. Ikke optimalt, men funker overraskende bra! Resten deles fra spiller.
Og ja, scorene er på 20 og 33hz. Bilen peaker på 33hz. Men har faktisk ikke målt over 40hz enda. Ikke glad i sånne høye toner
Men kan bli moro om jeg får prioritert litt grunker til dette prosjektet også i løpet av vinteren. 2000w er liksom ikke så voldsomt mye...
Må også si at jeg dro en 144 i bassrace på andre forsøk med lav spenning pga sliten dynamo.Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
144 i bassrace er ikke det oppmot norgesrecorden til Trond med Audioform Caravella?Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart
Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo
Comment
-
Originally posted by Fryd1lund View Post144 i bassrace er ikke det oppmot norgesrecorden til Trond med Audioform Caravella?Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
Comment